Lisää kuvasi, niin muut voivat arvioida luonnettasi! =)

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
profiilis kuva, huono semmoinen.....ja näppykin naamas,,arkikuva,,,, :ashamed:
Hiukan huono kuva, ei oikein nää naamaa eikä kunnolla ilmettäkään. Mutta siis, oletko anarkisti? Väärinymmärretty toisinajattelija? Oletko toisaalta niin herkkä, mutta sitten taas hyvin vahva ulospäin..
-Nyt tosiaan meni vähän hakuammunnaksi, sillä en nää kunnolla sinun kasvojasi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sajaa
Sinussa asuu pieni Peppi Pitkätossu. Selvä tapaus. Sinussa on ripaus pikkutyttöä, ripaus prinsessaa ja aimoannos sitä värikästä Peppiä. Rakastat pientä epäjärjestelmällisyyttä ja kaaos on hallittua sinun mielestäsi. Löydät tavarat suht hyvin jättämiltäsi paikoilta, kunhan kukaan muu ei mene "järjestelemään" niitä muualle. Sinussa kuplii huumorintaju ja se pulpahtelee suustasi joskus pieninä sammakkoina ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elvis007:
Oletko hieman kiireinen ja vauhdikas luonne? Urheiletko? Osaat olla hyvin korrekti ja aikuismainen, käyttäydyt asianmukaisesti edustustilaisuuksissa. Et pistä mitään hommaa kovin pahasti överiksi missään. Jarruttelet ehkä joskus kavereidesi päähän pistoja? Osaat pitää ajatuksesi omana tietonasi, et siis aina sano ihan päin naamaa kaikille mitä ajattelet, mutta ehkä teet sen lähimmäisillesi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumipilvi:


Ehtiikö tähän vielä mukaan? =)
Sinussa on ripaus kireyttä. Ehkä jotain opettajamaisuutta tai jotain, en osaa selittää näin äkkisistään ja yhden kuvan perusteella tarkemmin. Perusilmeesi on ehkä vähän tiukahko, onko niin? Sinulla kuitenkin on huumorintajua. Laadukasta sellaista. Et ehkä naura rasistisille vitseille, mutta laadukkaammat jutut saavat sinulta hymyn irtoamaan. Olet aika räväkkä, omapäinen ja temperamenttinen. Saatat joidenkin mielestä olla jopa pelottava. Rohkeutesi vielä palkitaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Elvis007:
Oletko hieman kiireinen ja vauhdikas luonne? Urheiletko? Osaat olla hyvin korrekti ja aikuismainen, käyttäydyt asianmukaisesti edustustilaisuuksissa. Et pistä mitään hommaa kovin pahasti överiksi missään. Jarruttelet ehkä joskus kavereidesi päähän pistoja? Osaat pitää ajatuksesi omana tietonasi, et siis aina sano ihan päin naamaa kaikille mitä ajattelet, mutta ehkä teet sen lähimmäisillesi?
Hei, oonks mä noin läpinäkyvä :D Hitto, oot muutens aika hyvä tässä jutussa!!! Paitsi että kyllä mä aika suoraan sanon asioita (toki riippuu asiasta)!!!
 
Heh, en tuosta kireydestä tiedä, mutta ehkä sitä vaan ei itse huomaa :) Mutta oon kyllä kuullut pariin otteeseen, että oon jotenkin pelottava sellaisten mielestä jotka ei tunne :kieh: Huumorintajua kyllä löytyy, laadukkuudesta en niinkään tiedä, yleensä nauran mitä typerimmille jutuille. Räväkkä ja omapäinen osui ja uppos. Kiitos hauskasta analyysistä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sajaa
Sinussa asuu pieni Peppi Pitkätossu. Selvä tapaus. Sinussa on ripaus pikkutyttöä, ripaus prinsessaa ja aimoannos sitä värikästä Peppiä. Rakastat pientä epäjärjestelmällisyyttä ja kaaos on hallittua sinun mielestäsi. Löydät tavarat suht hyvin jättämiltäsi paikoilta, kunhan kukaan muu ei mene "järjestelemään" niitä muualle. Sinussa kuplii huumorintaju ja se pulpahtelee suustasi joskus pieninä sammakkoina ulos.
Ohhoh :eek:

Kylläpä hyvin osu ja uppos :D
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:

Olet omalla tavallasi herkkä. Herkkä vaikutteille, herkkä ilmapiireille, herkkä sielultasi.. Mutta sitten toisaalta osaat räjähtää kuin ukkonen, kiukuta kuin kolme vuotias ja sitten taas toisaalta, kylmän viileästi peittää pahaa mieltä sisääsi jos niin haluat. Eikä kukaan tiedä, että missä mennään. Sinulla on sisällä paljon kauneutta, paljon sellaista mitä ei läheisesikään ehkä ole päässeet täysin tuntemaan vielä.. Olet kuin pieni perhosen toukka vielä kotelossaan. =)
Heili sä oot aivan oikeessa,koska mä olen juuri tuollainen.Mua oikein alko naurattaa miten oikeesti voi joku kuvan perusteella kertoa noin tarkasti,muta mä olen juuri tuollainen :D
 
Pastori
Pinki näyttää kiltiltä ja viattomalta jota yrittää peitellä värjäämällä tukan räväkän punaiseksi. Häntä hiukan ujostuttaa esittäytyä koko kansalle, mutta pieni halu näyttäytyä jotenkin kaikille saa laittamaan ujostelevan kuvan :D
 

Yhteistyössä