Lisää kuvasi, niin muut voivat arvioida luonnettasi! =)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Sulla on minun tukka :D
Laittamattomana mun tukka on sellainen piikkisuora, lasimainen, ei kuitenkaan hento ja totteleva vaan melkeinpä jopa jäykkä. Arvaas kahdesti saako mun "hair master" tehdä taikoja että niihin saa nuo kikkarat ja vielä ne kestämään pitempään kuin 2 min.. :D

Kiitoksia muuten kaikille kauniista sanoista! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Sulla on minun tukka :D
Laittamattomana mun tukka on sellainen piikkisuora, lasimainen, ei kuitenkaan hento ja totteleva vaan melkeinpä jopa jäykkä. Arvaas kahdesti saako mun "hair master" tehdä taikoja että niihin saa nuo kikkarat ja vielä ne kestämään pitempään kuin 2 min.. :D

Kiitoksia muuten kaikille kauniista sanoista! :flower:
Mulla on luonnonkiharat ja annan ne heti pois jos joku tahtoo ne |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
ehkä sä näytät vähän semmoselta ilmasutaidonlukiosta-tyypiltä, joka on semmonen vähän tekotaiteellinen.
juu vähän sellainen fiilis jäi miule kans
Pistipähän silmään että yllättäen te kaksi jotka että saaneet tuolta pikkunkkilta maireeta kuvausta heitätte nyt yhteistuumin negatiivista luonnehdintaa takaisin päin..? Nolon läpinäkyvää minusta. Jotkut ei kestä kritiikkiä, ei n iin millään - mutta silti siltä ollaan koko ajan kerjäämässä työntämällä sitä nassua ruutuun.

Satasesta vetoa, että jos teitä olisikin kuvailtu ihkudaan ihaniksi söpömussukoiksi olisitte vastavuoroisesti kehunneet pikkunkkilia taiteellisen ja persoonallisen näköiseksi tms. Että tuskin olisi ollut pokeria näpäytellä tuohon tyyliin siinä vaiheessa... etenkään kun miettii kuin yli-ymmärtäväisen-ällösti Rukoilijasirkka on tavallisesti nuoleskelemassa muita ihan vaan siksi että kuvittelee näin miellyttävänsä kaikkia ja tulevansi siksi koko palstan rakastamaksi. Auta armias kuitenkin siinä vaiheessa jos jotain kritiikkiä hälle annat niin johan sitä ollaan heti jotain mussuttamassa takaisin.

Kaksinaamainen, tekopyhä ja itserakas. Tuon luonnehdinnan voin antaa Rukoilijasirkasta niin kuvansa kuin palstakäyttäytymisensä perustaalla. Tämä toinen taas oli sen verran mitäänsanomattoman näköinen ettei tullut mitä mutu tuntumaa luonteestakaan.
sorgeeeee, mut mie en ottanut siitä millänlailla itteeni et minua sanotaan pubiruusuks, koska se osui ihan nappiin. siellähän mie jos en töissä tai kotona. mie olen sanonut vain oman mielipiteeni ja mie en todellakaan vedä mitään nenukkaan jos miu ulkonäköäni täällä haukutaan. itsehän sen olen tänne laittanu!!!
 

Yhteistyössä