K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:No aspiriinihän ohentaa varta, joten eiköhän se aiheuta enempi mustelia. Burana on ainakin aspiriiniä..
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:No aspiriinihän ohentaa varta, joten eiköhän se aiheuta enempi mustelia. Burana on ainakin aspiriiniä..
ei ohenna verta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:No aspiriinihän ohentaa varta, joten eiköhän se aiheuta enempi mustelia. Burana on ainakin aspiriiniä..
ei ohenna verta.
ai, näin mulle on sanottu... mulla alhainen hemo, ja sanottu että buranaa tulisi vältää.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:No aspiriinihän ohentaa varta, joten eiköhän se aiheuta enempi mustelia. Burana on ainakin aspiriiniä..
ei ohenna verta.
ai, näin mulle on sanottu... mulla alhainen hemo, ja sanottu että buranaa tulisi vältää.. :/
en tiiä, mutta ibuprofeiinilla ei pitäs olla mitään tekoa hemoglobiinin kanssa. ja asahan vain estää verihiutaleita tarttumasta toisiinsa. Luulis että olisivat asasta ennemmin varottaneet.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyseessä on pronaxen, jota ei suositella ainakaan jos on anemia..? eli vaikuttaako siihen että tulee helposti mustelmia
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ja tuo pronaxen kyllä myös tekee sen.