Lisää saikkua ?? Mitä itse tekisit tässä tilanteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
Selkä meni äitienpäivänä ja lekurissa kävin seuraavana päivänä

lanneselän kipu ja iskiaskipu. Sain vain ainoastaan vahvaa särkylääkettä.
Selkä ei ole kunnossa vieläkään ja särkee vielä. Kävely jo alkaa onnistumaan mut tuo selkä. Kipeytyy jos jotain touhuaa ja samoiten istuminen tekee kipeetä.

Teen kotisiivousta. Pelottaa vaan jos taas pamahtaa pahemmin töissä olleessa,että kipeytyy entistä enemmän.

Selässä jotain nikama ? se on välillä kovastikin kipeä. Mistä voisi johtuu nikama kipu ??

Kyllä se nyt lääkärissä kannattaa käydä vielä näyttämässä ja kysymässä, mikä siinä tarkasti ottaen on. Sittenhän voi kysyä, mitä sillä saa tehdä että voi edesauttaa paranemista ja jos työ sisältää sellaisia asioita, jotka voivat pahentaa selän kuntoa, niin hakee sitten saikkua kunnes työtä taas voi tehdä.

Olisko fasetti nikama, ei se auta kun ei itselläkään saikkua tullut kuin viikko, se on vaan kestettävä se mikä on, venyttele ja vahvista niitä selkälihaksia niin se auttaa vähäsen.

Selän kanssa menee 2-3 viikkoa ennenkuin on kokonaan kunnossa. Siivoustyö ei saata olla paranemiselle hyväksi, joten kysyisin lääkäriltä olisiko jatkettu sairasloma tarpeen.

Sinuna kyllä jatkaisin saikkua. Siivoustyö kun ei ole ihan niitä kevyimpiä töitä, joudut kuitenkin jonkinverran nostelemaan ja varmasti kumartelemaan ja milloin mitäkin.

Ite olin tuossa niin tyhmä että kipeä polven kanssa olin jotain 4-5 viikkoa töissä ennen kuin saikulle, 3 päivää kävin töissä ja jäin saikulle uudestaan. Nyt vielä ens viikko saikkua, ja voi olla että haen vielä loppuajaksi saikkua, mulla saikun jälkeen vielä 2 viikkoa töitä ennen kun sopimus loppuu...

Yhteistyössä