M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Mitähän se meinaa ku se tyyppi julisteesta hyökkää päälle ku kattoo sitä dvd
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Pysäytin ajan...??
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:en saanu mitään kolikkoa... mistä se?? nyt on se joku teleportaatio juttu!!
viemäristä kolikko..
mulla ei oo mitään teleportaatiota, en yhtään tajua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä sain jakarin, mut avain puuttuu vielä
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä sain jakarin, mut avain puuttuu vielä
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä sain jakarin, mut avain puuttuu vielä
ja mistä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä sain jakarin, mut avain puuttuu vielä
Mistä jakari?? Ajan saa pysäytettyä kun painaa siitä kolikosta joka on siinä teleportaatio jutussa...
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:en saanu mitään kolikkoa... mistä se?? nyt on se joku teleportaatio juttu!!
viemäristä kolikko..
mulla ei oo mitään teleportaatiota, en yhtään tajua![]()
Anna päiväkirja sille pojalle joka istuu sängylläJa siihen sitten se kolikko sieltä viemäristä magneetilla
Saa pysäytettyä ajan, mutta en ymmärrä vielä mitä hyötyä siitä on..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä sain jakarin, mut avain puuttuu vielä
Mistä jakari?? Ajan saa pysäytettyä kun painaa siitä kolikosta joka on siinä teleportaatio jutussa...
:flower: :flower:
Sain siltä julistetyypiiltä moottorisahan
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä sain jakarin, mut avain puuttuu vielä
:flower: :flower:
Sain siltä julistetyypiiltä moottorisahan
nyt ei kyllä tää onnaa... miten sen sai siltä?
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Ei se moottorisaha tyyppi mulla heilu.. vai mitä sää tarkotit??
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:ainii, puuttuu se jakoavainkin vielä, mistä sen sai?
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:ainii, puuttuu se jakoavainkin vielä, mistä sen sai?
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:ainii, puuttuu se jakoavainkin vielä, mistä sen sai?
Eikun olihan se mullajestas että oon jumissa...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Ei se moottorisaha tyyppi mulla heilu.. vai mitä sää tarkotit??
Kun katto sen dvd:n niin se hyökkää sen jälkeen kimpuun
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:mistä avain siihen kellariin missä se raato makaa? oon vissii ihan kauhusta kankiana tätä pelaillessa ettei aivot toimi...![]()