Lipsahti päiväkännit

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
Niin ankeeta ja tylsää. Tytär on isänsä kanssa mummolassa. Mulla on perjantaina tehty silmäleikkaus, enkä voi mennä ulos kun on niin aurinkoista ja kirkasta. Silmä on todella valoherkkä ja kivulias. Täällä mä sit sälekaihtimet kiinni oon tissutellut kohta viinipullollisen ja kuuntelen ysäri tyttöpunkkia. Vois mennä kohta vaikka päikkäreille ja odottaa että hieman hämärtyy ja sitte lähtä ostaa tupakkaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Oi oikeestiko te tissuttelette iteksenne päiväsaikaan ja vielä arkena?? Oletteko jotain kaappijuoppoja??

Mitä kamalaa siinä on jos joskus päiväkännit kiskaisee? Iik ja voi kauhistus. Itsekin voisin riipaista jos en olisi raskaana.:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tottapuhuen en tunne ketään joka niin tekis. Meidän piireissä alkoholi on seurustelujuoma.

Sama täällä. Mut tää palstahan onkin white trash -mammojen hiekkalaatikko.

Minä taas en kestä hienohelmoja, jotka silloin tällöin muka-sivistyneesti siemailevat pikkurillit pystyssä sampanjaa. Mutta kukin tyylillään!:D

Oi oikeestiko te tissuttelette iteksenne päiväsaikaan ja vielä arkena?? Oletteko jotain kaappijuoppoja??

aaaaapua!! Hirveetä!! soittaakaa poliisi palokunta!! yhdet päiväkännit ja heti ollaan kaappijuoppoja... =O

Alkuperäinen kirjoittaja kaappijuoppo:

aaaaapua!! Hirveetä!! soittaakaa poliisi palokunta!! yhdet päiväkännit ja heti ollaan kaappijuoppoja... =O

Tässä kukaan meinaa kaapissa ryypätä.

No tottapuhuen en tunne ketään joka niin tekis. Meidän piireissä alkoholi on seurustelujuoma.

Sama täällä. Mut tää palstahan onkin white trash -mammojen hiekkalaatikko.

ai ku oot oppinut hienon sanan white trash, olet varmaan ylpeä itsestäsi.

Mä juon täällä tokaa siideriä ja viiniä jo tilattu kotiinkuljetuksella. Saa kai sitä joskus ottaa, mitä väliä onko päivä vai ilta vai keskiviikko vai lauantai? Onko se jotenkin hyväksyttävämpää juoda lauantai-iltana?

Alkuperäinen kirjoittaja kaappijuoppo:

Tässä kukaan meinaa kaapissa ryypätä.

no ei mä otan pannuhuoneessa.

Yhteistyössä