Jos sinulla on kehon rasvaprosentti 28 tai yli ehdotan ehdottomasti Allia. Itse olen popsinut Liposinolia nyt 1 1/2 viikkoa ja vielä ei ole yhtään tulosta näkynyt. Toisaalta luin eilen illalla ruotsalaisessa dieettisivustossa että Liposinol täyttää mahan "geelillä" jotta ei tulisi nälkä yhtä nopeasti joten tänään aamupalan 7.30 jälkeen join reilusti vettä 3 pillerin kera ja kas kumma, klo nyt 12 ja nyt vasta rupeaa vatsa ilmoittamaan nälkää.
En ole huomannut sitoaako Liposinol rasvaa ollenkaan (vaikka pönttöön olen yrittänyt katsoa =) ). Eikä ole ollut mitään holtitonta ulostamistakaan niin kuin Allin kanssa voi olla. (Mitä enemmän rasvaa syöt kuurin aikana sitä enemmän ulostat.) Alliahan sinun ei tarvitse syödä kuin 3 pilsua/päivässä kun taas Liposinolia 3 pilsua/ruoka max 9 pilsua päivässä. Ja onhan Liposinol ylihintavakin....oliko joku 90? 2 pakettia...Eli vähän sapettaa kun en ole huomannut mitään eroa.
Tänään vasta huomannut joitain efektejä pilleristä..ehkä vaan kestää kunnes se rupeaa toimimaan. Mutta mikään ihmepilleri ei ole kyseessä joten älä mene halpaan!! Mutta jos olet kokeilemassa kuitenkin niin en ole ainakaan mitään haittaa huomannut.