Vierailija
Itse olen tilannut tytölleni (3v) vaatteita monta kertaa ja paljon, moni ystäväni ja tuttavanikin on, eikä ole ollut mitään ongelmaa. Uusilla sivuilla en ole vieraillut, mutta vanhat sivut olivat ainakin selkeät.. Taidampa käydä vilkaisemassa! Ja noista palautuskuluista en tiedä koska en ole koskaan joutunut palauttamaan mitään, tosin aivan naurettavaa jos itse joutuu maksamaan - ja se että jos lähettävät vääriä tuotteita on heidän moka!! Ei taida palvelu toimia tälläissä "reklamaatio asioissa". Meillä ainakaan ei ole mikään vaatteista haalistunut tai kutistunut pesussa! Tuotteitakin on aina tullut vain tilaamani, ja mikä positiivista - koskaan tilaamaani tuotetta en ole joutunut odottelemaan! Ei tule kotiin yhtäkkiä lappua; valitettavasti saat tuotteen vasta 1kk päästä, ja loppujen lopuksi ei välttämättä lainkaan, kuten usein tapahtuu mm. Elloksen ja H&M:n tuotteissa Ja todellakin osa on merkkivaatteita, ja tietysti kalliimpia kuin "tavalliset" vaatteet, niinhän ne ovat muuallakin. Tämä ei tee kaupasta mitenkään huonoa. Mutta onhan siellä ihan älyttömän halpojakin vaatteita ja koko ajan alennuksia Mutta jos ei tykkää että kaupassa kalliimpaakin vaatetta niin voi mennä Tokmannille