Linuslotta, Miten voi olla noin halpa?

Onkohan tosi huonolaatusia kun ei oo ainakaan hinnalla pilattu?
Onko jollain kokemusta?

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=49940&qProductColorId=0&qNavigation=left_menu_baby&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSizeGroup=2&qvirtualClass=4&qSize=&qPage=9&scrollBarSelectedIndex=97&qFilterType=0&language_id=4&gender=3&qSiteId=3

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
En suosittele. Mä viime kesänä ostin bodeja. No olivat tosi isoja joten jätin kaappiin odottamaan. Otin käyttöön kun olivat sopivia ja kun kerran pesi niin oli pieniä :headwall:
Voihan ne käyttöönotto pestä hetikin ;)

minä
Mä tilasin sieltä viime keväänä, ja en tilaa en koskaan mitään.
Itse tuotteet oli hyviä ja muutenkin ok.
Mutta lähettivät mulle kolme pakettia joista jokaisessa oli muutama mun tilaama vaate ja loput jotain ihan muuta ???
Sitten kun niitä palauttelin niin veloittivat multa palautuspostikulut, koska toimivat Ruotsin mukaan ja siellä asiakas maksaa palautuspostikulut, paitsi jos tuote on virheellinen.
Juu ei niissä mitään vikaa ollut en vaan ollut sellaisia tilannut (tuli esim 60 senttisiä vaatteita ja mulla oli 5, 7 ja 11 vuotiaat lapset O)
Isojen tappeluiden jälkeen suostuivat sitten armosta luopumaan noista palautuskulujen perinnästä, tosin ne ehtivät jo perintätoimistoon jne ... Kerrankin oli lakimies ystävästä apua.

ei oo halapaa
no eipä siellä kaikki ihan halpaa ole... takista yli 500, just...

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=45583&qProductColorId=0&qNavigation=left_menu_girl_1&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSizeGroup=3&qvirtualClass=10&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=9&qFilterType=0&language_id=4&gender=1&qSiteId=3

tulevaisuudessa
En suosittele. Mä viime kesänä ostin bodeja. No olivat tosi isoja joten jätin kaappiin odottamaan. Otin käyttöön kun olivat sopivia ja kun kerran pesi niin oli pieniä :headwall:
aika typerää, eiköhän ne tiedä minkä kokoisia tekevät. luota siihen vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ei oo halapaa:

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=45583&qProductColorId=0&qNavigation=left_menu_girl_1&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSizeGroup=3&qvirtualClass=10&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=9&qFilterType=0&language_id=4&gender=1&qSiteId=3
Tuossahan on nyt selkeästi virhe. Takki maksaa 54.90?.

hox
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

no kerroppas sitten miten osamaksu erät voivat olla myöskin liki 25 euroa/kk jos virhe??

hox
tässä kans teille "edullista"...

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=2007&qProductColorId=9&qNavigation=left_menu_girl_1&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=822&qStyle=&qSizeGroup=3&qvirtualClass=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=2&qFilterType=0&language_id=4&gender=1&qSiteId=3

PP
Alkuperäinen kirjoittaja hox:

no kerroppas sitten miten osamaksu erät voivat olla myöskin liki 25 euroa/kk jos virhe??

toi takki on ruotsin kruunuissa (549sek) saman hintanen, joten virhe, oikea hinta on ton 54,90 ?

hox
no jo on alennus! ite en ostas tälläsesta nettikaupasta mitään missä hinnat näin retuperällä ja epämääräiset/epäselvät. mistä sitä tietää kuinka suuren laskun ne lähettää sitten loppujen lopuksi...

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=89144&qProductColorId=0&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=12&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=12&qGroup=&qStyle=&qSizeGroup=&qvirtualClass=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=12&qFilterType=0&language_id=4&gender=0&qSiteId=3

Alkuperäinen kirjoittaja hox:

Siellä on valkoinen, samanmerkkinen ja muuten samanlainen takki 54.90? ja 3?/kk.
Joskus niitä virheitä vaan sattuu ja varmaan korjaavat, kun huomaavat =)

vieras
Me on tykätty noista vaatteista ja on olleet kestäviä. koot vaihtelee todella kovasti. Viimeksi tilasin tytölle kahdet samanlaiset pikkuhousut, toiset oli hiukan tiukat ja toiset melkein tippui päältä. Osa muista vaatteista oli kanssa tosi suurta kokoa.. Mutta jos sopivia sattuu, niin tosi kivoja vaatteita ovat =)

tinni
no mutta onhan siellä merkkivaatteitakin. toi jonkun linkittämä katvigin mekko on ihan samoissa hinnoissa millä muutkaupatkin myyvät katvigiä.... ei siellä kaikki o halpaa.... maksaa ne merkkivaatteet sisukkaassakin.....

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voihan ne käyttöönotto pestä hetikin ;)
Joo olis varmaan kannattanut. Mutta pesun jälkeen kangas ei enään joustanut ja hihat oli yli isot!!

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
no mutta onhan siellä merkkivaatteitakin. toi jonkun linkittämä katvigin mekko on ihan samoissa hinnoissa millä muutkaupatkin myyvät katvigiä.... ei siellä kaikki o halpaa.... maksaa ne merkkivaatteet sisukkaassakin.....

Niin kyllähän noi merkkivaatteet maksaa joka kaupassa maltaita..

sokeako
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä tilasin sieltä viime keväänä, ja en tilaa en koskaan mitään.
Itse tuotteet oli hyviä ja muutenkin ok.
Mutta lähettivät mulle kolme pakettia joista jokaisessa oli muutama mun tilaama vaate ja loput jotain ihan muuta ???
Sitten kun niitä palauttelin niin veloittivat multa palautuspostikulut, koska toimivat Ruotsin mukaan ja siellä asiakas maksaa palautuspostikulut, paitsi jos tuote on virheellinen.
Juu ei niissä mitään vikaa ollut en vaan ollut sellaisia tilannut (tuli esim 60 senttisiä vaatteita ja mulla oli 5, 7 ja 11 vuotiaat lapset O)
Isojen tappeluiden jälkeen suostuivat sitten armosta luopumaan noista palautuskulujen perinnästä, tosin ne ehtivät jo perintätoimistoon jne ... Kerrankin oli lakimies ystävästä apua.
Mäkin palautin vaatteita ja vähensin summan laskusta. En todellakaan huomannut sivuilla tietoa mistään palautusmaksusta! Nyt sain sitten "karhua" :( Oonko voinut olla todellakin niin sokea, etten ole huomannut tuollaista palautusmaksua, vaikka luinkin palautusohjeet???? Siis, nythän tuo lukee ihan selvästi heidän sivuilla, mutta voiko olla, ettei kuukausi sitten ollut??? ÄH, miten oikein sait ne luopumaan perinnästä?

iltda--
Mäkin huomasin, että meni nellyyn äsken kun itse kokeilin.. olen tilannut tuolta enkä tilaa enää ikinä kun sain toisen pakettini, josta huomasin, että maksat itse jos palautat. Herranjestas, enhän minä voi tietää mitä kokojakaan sieltä tulee ja silti pakko ottaa ellei halua maksaa palautuksesta. Luojan kiitos lapselleni oli sitten kallis 100 cm takki sittenkin sopiva. Lisäksi tilasin pari tarjouspuseroa, jotka eivät olleet sopivia. No pakko ne oli pitää, muuten olisivat ottaneet vielä ne kulutkin. Sen jälkeen en tosiaan ole tilannut. Silloinkin kun tilasin otin merkkivaatteita. Ja linuslotan name it vaatteet on tosi surkeita ollut, suomesta samalta merkiltä olen saanut paljon parempaa laatua. Kaveriani myös linuslotta huijasi ja uhkaili perintätoimistolla. Lähettivät tuotteita, jota ei edes oltu tilattu!

Yhteistyössä