Linus&lotta kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen tuolta tilannut vaatteita muutamia vuosia sitten, kun poika oli pienempi. Ihan hyviä kokemuksia on. Siellä oli (on kai vieläkin) ainakin pojille kivoja vaatteita. Koot oli mielestäni reilumpia kuin esim. Henkan ja Maukan. Alkuun tuli tilattua liian isoja vaatteita mutta en viitsinyt palauttaa vaan jäivät odottamaan pojan kasvamista. Palautuksesta ei siten ole kokemusta.
Hintaan nähden ihan hyvälaatuisia vaatteita.
 

Yhteistyössä