linus ja lotta sucks!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wedcwecwec
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wedcwecwec

Vieras
voiko tää nyt olla tottakaan. tilattiin ystäväni kans linus ja lotasta vaatetta lapsillemme. vaatteet ei kuitenkaan ollu sopivia ja laitettiin ne takasin. nyt kaverilleni oli tullu perintätoimistolta lasku suurien korkojen kera tietty, että yhdet housut eivät olleet uuden veroiset! vaikka siis ei kun katsottiin niitä vaatteita! linus ja lotalla ei näemmä ole edes mitään puhelinnumeroa mihin ottaa yhteyttä... voiko tää nyt edes olla totta....

Mä olen kerran sieltä tilannut. Vaatteet olivat pienempiä kuin yleensä vastaava koko. Laskua en paketin mukana saanut, odottelin ja odottelin jospa sen lähettäisivät joskus perässä. No meni useampi kuukausi ja tulihan se lasku sieltä, tosin muistutuksena ja 5? muistutusmaksua!!! no, maksoin kiltisti pois, en jaksanut alkaa tappelemaan, millä ilveellä mä oisin todistanut, etteivät olleet varsinaista laskua edes lähettäneet???!!

Itse olen pettynyut linus&lotan vaatteiden laatuun. Ennen joulua tilasin lapsille vaatteita ja niiden ollessa silloin vielä reilua kokoa laitoin ne kaappiin odottamaan. Nyt kahdet housut menneet ekassa käytössä rikki. Ihan normikäytössä olivat. Toiset repeytyivät takaa taskun vierestä, ei edes sauman kohdalta. Pitkä pystysuora repeytymä. Toisiin tuli haaraan repeytymä ja taaskaan ei edes sauman kohdalle. Sauman kohdalta olisi helppo korjata.

Onneksi en sitten kaikesta huolimatta tilannut kyseisestä putiikista :/ Niillä oli se kamppanja jokin aika sitten että sai ilman postareita ja meinasin tilata mutta nyt tätä ketjua lukiessani en mitään menettänyt,pysyn siis jatkossakin normaalien kauppojen käteisasiakkaana :)

Joskus kauan kauan sitten siellä oli paljon laadukkaampia vaatteita mitä nyt. Erosimme kerhosta juuri sen laadun takia. Hinnat vaan nousee koko ajan mutta laatu huononee.

sepä se, kun on ulkomainen firma, niin itsellä ainakin olis kynnys soitella, kun svenska on vähän päässyt unohtumaan. Mä olen myös kerran tilannut vaatteita ja mitoitus oli aivan kummallinen. Laatu on suhteessa hintaan.

Älkää sekaantuko mokomaan puljuun |O Ensinnäkin sieltä tulee tuplana osa vaatteista (tilasin pikkulikalle 1 t-paidan ja college-asun, tulivat kaksin kappalein) Ei siinä mitään makselin pois, kun tarviihan tuo vaatteita. Maksoin laskun _ennen_ eräpäivää ja siltikin mulle tuli kaksi muistutusta, enkä todella maksanut niitä.

Vasta kun uhkailin s.postitse kuluttaja-asiamiehellä, tuli pahoittelu s.posti ja laskut mitätöitiin.

Pyysin asiakasrekisterini poistoa samointein heidän listoiltaan. :kieh:

Ja nythän sinne on tullut palautusmaksu, eli jos vaatteita palutat joudut maksamaan niinstä! Prkl kun pari viikkoa tappelin niiden kanssa ja aina he sanoivat että ottavat yhteyttä kun eivät juuri siinä hetkessä nähneet laskutietoja ja muita ja vielä tähänkään päivään mennessä ei kukaan ole ottanut yhteyttä!! V mitä touhua!!

Minä palautin kans yhden hupparin, koska vetoketju oli jo valmiiksi rikki, mutta koskaan en ole saanut hupparista maksamaani rahaa takaisin :/ olen helmikuusta asti odotellut... Ja just rikkinäisen palauttamisesta ei pitäis periä palautusmaksua.

Alkuperäinen kirjoittaja wedcwecwec:
linus ja lotalla ei näemmä ole edes mitään puhelinnumeroa mihin ottaa yhteyttä... voiko tää nyt edes olla totta....

Asiakaspalvelu on sähköpostilla, suora lainaus LinusLotta comista:

"2009 alkaen on meillä asiakaspalvelu vain sähköpostin kautta antaaksemme mahdollisimman nopeaa palvelua asiakkaillemme.
Saat vastauksen kysymykseesi omalla kielelläsi.

Maanantai-Perjantai 08.00 - 17.00 on tavoitteenamme vastata kysymykseesi 3 tunnin sisällä, arki-iltoina 12 tunnin sisällä ja viikonloppuisin 24 tunnin sisällä. Jos olet odottanut enemmän kuin 24 tuntia pyydämme sinua ottamaan yhteyttä uudelleen koska luultavasti on kyseessä tekninen vika.

Huom! Juuri nyt korkeasesongin aikana meillä on hieman pidemmät vastausajat. Teemme parhaamme vastataksemme kysymykseesi mahdollisimman pian. Juuri nyt voi vastausaika olla joka päivä 24 tuntia. "

Ihan hullua kyllä, mun mielestä pitäisi olla myös puhelinpalvelu, sähköpostilla harvoin onnistuu yhdellä kertaa mikään selvittely.

Olen tilannut joskus vuosia sitten jotain ja toisen kerran muistaakseni vuosi sitten. Laatu ja kokomerkinnät olivat vähän mitä sattuu, ei houkuttele tilaamaan enää. Sinänsä harmi, ihan kivoja perusvaatteita kuitenkin.

Firma toimi ennen ihan hyvin. Siirryttyään tohon Kreditor Finans -maksupuljuun on kaikki päin hemmettiä. Palautukset eivät mene heille perille, tulee vääriä perintälaskuja jne. En tiedä, viitsinkö ostaa enää cdon.comistakaan, kun tuota samaa laskutuspaikkaa alkoivat hekin käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja 4 lapsen äiti:
Olen tilannut linus&lotalta vuosi kaudet vaatteita ja olen olut todella tyytyväinen. Täällä varmaan kirjottelee tosi ranttua porukkaa.

No ei se rantuksi tee, jos homma ei toimi. Ja tuolla ei näytä toimivan.

Olen myös tilannut sieltä vaatetta lapsille ja ihan lahjoiksikin. Pääasiassa niitä ale-juttuja, eli yhden vaatteen hinta ollut jotain 1,90-2,90?. Netistä tilaan aina reilumpaa kokoa, joten ei mitään valittamista. Palauttaa ei ole tarvinnut kertaakaan.

Todella hyvälaatuisia merkkivaatteita olen tilannut ja ollut tyytyväinen. Vaatteet ovat ihan samanlaisia kuin muutkin samanmerkkiset kaupoissa. Oma laskun maksamiseni oli myöhässä, ja kärsivällisesti odottivat ja tiedustelivat ensin sähköpostilla maksamisaikeitani ennen kuin lähettivät karhulaskua.

Yhteistyössä