Lintsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Heissan kaikki hesalaiset, en ole käynyt Lintsillä vuosiin, mutta olen nyt menossa muutaman päivän päästä lasten kanssa, ja ollaan varmaan koko päivä. Antaakaas jotain vinkkejä minne mennä, mistä 9-11-vuotiaat tykkää, missä kannattaa syödä, mitä tekemistä aikuisille, jotka eivät halua laitteisiin?

Kiitos! :D

no laitteethan noi sun lapset osaavat varmasti valita ihan itse:))), mutta ruokailusta voin sanoa sen että joko kannattaa ottaa eväät mukaan, tai käydä jossain lähikulmilla syömässä. siell on ihan hirveä kallista, todella pitkät jonot laadusta puhumattakaan

no laitteethan noi sun lapset osaavat varmasti valita ihan itse:))), mutta ruokailusta voin sanoa sen että joko kannattaa ottaa eväät mukaan, tai käydä jossain lähikulmilla syömässä. siell on ihan hirveä kallista, todella pitkät jonot laadusta puhumattakaan

Ok, voiko puistosta siis poistua ja tulla sitten takaisin? Siitä on niin kauan kun olen käynyt, että en muista yhtään ja onhan systeemit voineet siitä muuttua. Lintsin sivuilta katsoin, että on rannekkeita lapsille, mutta itse en halua sellaista. Nehän ovat kai koko päivän sitten voimassa, vaikka välillä poistuu?

ranneke on kokoåäivän voimassa kuhan on ehjä, alueelta saa poistua ja palata ilmatteeksi. lintsin sisällä ei kannata syödä! ja lintsin sivuilla tietoa laitteista pituusrajoista yms!. ota myös etukäteen selvää missä lähimmät ruokapaikat niin ei tarvii lapsia sitten kaupungilla rahhata :D

Kiitos vinkeistä! Hyvä tietää, että voi poistua. Pitää etsiä jotain ruokapaikkoja läheltä. Mitä te aikuiset yleensä teette Lintsillä? Kannattaisiko ottaa esim. jotain lukemista mukaan? Kun en tosiaan itse halua mennä laitteisiin. Mulle tuli jo lapsena niistä paha olo, eli nyt varmaan tulisi vielä enemmän! :)

Ei kannata ainakaan syödä siellä. Törkyhintaista ja ei niin laadukastakaan. Katsele jos läheltä löytyy joku huokea ruokapaikka tai kuten ehdotettu omat eväät mukaan, mutta onhan se lapsillekin jännempää käydä sitten samalla reissulla myös ulkona syömässä :) Itsehän voi vaikka pelata pelejä sillä aikaa kun lapset laitteissa.

Yhteistyössä