Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älkää nnyt kiusatko jos joku oikeesti vaikka pelkää erillaisia bakteereja, samahan se on kun istahdat lyhyt hamonen päällä junan penkille ja penkki osuu sinnu minne ei kuuluisi ( jos mm käyttää stringejä) AIKA ÄLLÖTTÄVÄÄ :)))))))
Ei kovin todennäköistä ole saada mitään tautia, mutta ällöttävää toi on, en ainkaaan ite halua istua kenenkään pimpero limoissa ::)

Alkuperäinen kirjoittaja yök;24151014:
hertsyygeli! Kelaa nyt missä se kaatosateessa satava vesi on kiertäny! Se on uinu kalkutan katuojat, harlemin vessanpytyt ja itämeren öljylautat läpi. :( ja seuraavaks se sataa suoraan sun pimppaan vonkaputouksen jonossa värjötellessä. Mä en enää ikinä poistu himasta.

hahahah!!!!!!!! Xdxdxdxd!!! :

Eipäs sentään kirjoitella aggressiiviseen sävyyn, saat mennä henkilökohtaisuuksiin. Asioille saa nauraakin ja olla eri mieltä, mutta kiroilu ja alatyylinen nimittely aivan kuuluu jonnekin aivan muualle, kuin tänne kaksplus- perhelehden palstalle.

Laadin tässä ap:lle esimerkkipalautteen, jolla voi huvipuiston väkeä lähestyä. Voit vaikka kopioida tämän tästä ihan suoraan ja lähettää sähköpostilla:

Hei!

Kävimme perheemme kanssa huvipuistossanne viettämässä kesäpäivää.
Vonkaputouksessa kävikin niin, että rämemajavani hörppäsi litratolkulla penkillä lillunutta vettä, ja laitteesta noustessani sylkäisi vedet takaisin penkille.
Haluaisinkin nyt tietää, onko seuraavalla penkille istujalla mahdollisuus saada minulta kuppa ja kuus muuta, krooninen hiivatulehdus ja säkkikaupalla streptokokkeja omaan etupyllyynsä??

En katso itse olevani vastuussa mikäli näin käy, koska laiteturvallisuus on ehdottomasti huvipuiston vastuulla.
Toivon saavani kattavan selvityksen asiaan mahdollisimman pian.
Mikäli tällainen mahdollisuus on olemassa, toivon, että ryhdytte tarvittamiin toimenpiteisiin pikimmiten.

Ehdotan, että lisäätte laitteen portille kurahousujen, tai edes muovikassien jakelupisteen monta synnytystä läpikäyneille naisille.
Lisäksi olisi saatava kyykkyvatkauspiste sekä laitteen alku-, että loppupäähän.

Mikäli tämä ei ole mahdollista, voinette kuitenkin lisätä portille varoituskyltin kertomaan tappajapöpöjen vaanivan löysempiä etupyllyjä laitteen penkeillä.
Tai mahdollisesti laatia rajoituksen, joka kieltää useamman herrantertun pyöräyttäneiltä, löysävärkkisiltä naisilta laitteeseen pääsyn kokonaan. Onhan lapsillekin pituusrajoitukset, tämä olisi varmasti yhtä toimiva ratkaisu.

Ystävällisin terveisin: "pöpöjä pimpissä(kö)?"

:laugh: Miks mä en ikinä saanu näin hyviä palautteita?!?!? :D En tosin ole laitteiden puolella työskennellyt, mutta pitää varmaan harkita. :D:D Mun työpäivä olisi kyllä pelastunu totaalisesti, oli miten huono päivä tahansa!!! :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tarjah
Herranjestas mikä haloo tollasesta asiasta :D
Vaikka muaki huvitti toi asia ni on siinä kyllä ituakin :S
(ei mene enää koskaan vonkaputoukseen) :)
Ei kannata turhanpäiväisistä kommenteista itseensä ottaa tai niistä hermostua :)
Meitä on moneksi :)

hahahah!!!!!!!! Xdxdxdxd!!! :

Otappas asioista ensin selvää ennen kuin teet itsestäsi idiootin.
Sadevesi puhdistuu sillä, että se suodattuu erinäisten maakerrosten läpi, josta se taas lämpiämisen johdosta hoyrystyy ja muuttuu pilviksi, joista vesi taas sataa maahan.

Lisäksi AP ei varmaankaan tarkoittanut että vettä meni emättimeen asti vaan että hänen housunsa kastuivat läpimäriksi ja kun sitten nousi siitä sitä vettä lorahti niista vaatteista.
Niin tai näin, ei tulehduksen saadakseen tarvitse olla puolustuskyvyn mitenkään alentunut, ja normaalitkin bakteerit väärässä paikassa tai valtavina määrinä voivat olla vahingollisia.
Jos vielä miettii että se tunteja kymmenien, ehkä satojenkin ihmisten alla lillunut vesi muhii vielä loppupäivän vaatteissa niin voihan sitä bakteerimäärää ajatellessa pelottaa. Tuskin siitä nyt ihan helposti mitään tulehdusta saa, mutta ällöttäviä tuollaiset paikat kyllä on.

Kannattaa ehkä harkita niitä muovipusseja itse kunkin sinne perseensä alle tai kuivata se penkki ennenkuin persettään sellaisessa vedessä lilluttaa.

Lopuksi sille nerolle joka meinasi lapsien luiskahtavan sieltä kohdusta ulos jos se emätin on löysä: Kohdun suulle muodostuu vahamainen tulppa joka pitää sekä sikiön että lapsivedet kohdussa, siihen ei emättimen löysyys tai tiukkuus vaikuta paskaakaan, eikä siis niiden lantiopohjalihasten harjoittaminen. Kannattaisiko tutustua tarkemmin siihen naisen anatomiaan ja raskauden aiheuttamiin muutoksiin elimistössä, ennen kuin nolaa itsensä täällä julkisesti.

• Tykkää
Reactions: PauliinaR
"Niin tai näin, ei tulehduksen saadakseen tarvitse olla puolustuskyvyn mitenkään alentunut, ja normaalitkin bakteerit väärässä paikassa tai valtavina määrinä voivat olla vahingollisia..." tarkoituksenani oli kirjoittaa tuolle lauseelle vielä jatkoa, mutta ajatus katkesi..
Siis:
Niin tai näin, ei tulehduksen saadakseen tarvitse olla puolustuskyvyn mitenkään alentunut, ja normaalitkin bakteerit väärässä paikassa tai valtavina määrinä voivat olla vahingollisia, eikä sen bakteerin tai töhnän tarvitse päästä edes emättimeen tai kohtuun asti, vaan riittää että se pääsee iholle tai limakalvoille, esim sinne persvakoon. Muhii siellä sitten kokopäivän jollet peseydy ja vaihda vaatteita tämän kokemuksen jälkeen. Ja kuten jo joku huomauttikin, kaikki eivät todellakaan osaa huolehtia hygieniastaan, esim vanhukset ja lapset, mutta myös ihan aikuisissa ihmisissä on näitä ällötyksiä, jotka eivät esim pese alapäätään päivittäin.

• Tykkää
Laadin tässä ap:lle esimerkkipalautteen, jolla voi huvipuiston väkeä lähestyä. Voit vaikka kopioida tämän tästä ihan suoraan ja lähettää sähköpostilla:

Hei!

Kävimme perheemme kanssa huvipuistossanne viettämässä kesäpäivää.
Vonkaputouksessa kävikin niin, että rämemajavani hörppäsi litratolkulla penkillä lillunutta vettä, ja laitteesta noustessani sylkäisi vedet takaisin penkille.
Haluaisinkin nyt tietää, onko seuraavalla penkille istujalla mahdollisuus saada minulta kuppa ja kuus muuta, krooninen hiivatulehdus ja säkkikaupalla streptokokkeja omaan etupyllyynsä??

En katso itse olevani vastuussa mikäli näin käy, koska laiteturvallisuus on ehdottomasti huvipuiston vastuulla.
Toivon saavani kattavan selvityksen asiaan mahdollisimman pian.
Mikäli tällainen mahdollisuus on olemassa, toivon, että ryhdytte tarvittamiin toimenpiteisiin pikimmiten.

Ehdotan, että lisäätte laitteen portille kurahousujen, tai edes muovikassien jakelupisteen monta synnytystä läpikäyneille naisille.
Lisäksi olisi saatava kyykkyvatkauspiste sekä laitteen alku-, että loppupäähän.

Mikäli tämä ei ole mahdollista, voinette kuitenkin lisätä portille varoituskyltin kertomaan tappajapöpöjen vaanivan löysempiä etupyllyjä laitteen penkeillä.
Tai mahdollisesti laatia rajoituksen, joka kieltää useamman herrantertun pyöräyttäneiltä, löysävärkkisiltä naisilta laitteeseen pääsyn kokonaan. Onhan lapsillekin pituusrajoitukset, tämä olisi varmasti yhtä toimiva ratkaisu.

Ystävällisin terveisin: "pöpöjä pimpissä(kö)?"

etupylly ja kyykkyvatkaus, ei hlveti. :D nää ei aukee muille kun palstalaisille :laugh:

OMG!!!!! :laugh::laugh::laugh: Tama ketju on taas ihan ehdoton - ei tule naurusta loppua ollenkaan enka muille perheenjasenille oikeen viitsi tata suomentaakkaan kun tuossa ihmettelavat etta mika minulla on.... kyyneleet vaan sinkoilee

Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

Aloin miettiä kun kävin vonkaputoksessa ja penkki oli valmiiksi märkä jo siihen istahtaessa. Itse kun olin nousemassa pois vaunusta, tunsin miten alapäästä purskahti vettä penkille(4 lasta synnyttänyt joten alapäähän valitettavasti menee vettä tuollaisissa). Aloin vaan miettiä että onko mahdollista että jokin tauti tai hiiva voisi siirtyä seuraavalle istujalle kun ei siinä nyt kovin montaa sekuntia ehdi vaunu seistä kun seuraava istuu siihen penkille, johon edellisen alapäästä purskuneet vedet on jääneet.. Ihan vaan pohdintaa siis..

<-- Ei J-U-M-A-L-A-U-T-A :D:DD:D:D:d

Onneksi oon homppeli pomppeli niin mun ei tarvii ajatella tuollaisia kauheita lapsi ajatuksia!! Turhaa rahan menoa vaan. Ihanaa kun saa käyttää kaikki rahat itseeni ja sisustamiseen ja matkailuun!! Kuinka ihanaa on lähteä joulukuussa thaimaan lämpöön kun äisit joutuu työntää vaunuja suomen paska ilmastossa, Vettä/lunta tulee vaakatasossa

ei hemmetti! onko sulla streptokokki pillussa??? mahtaa olla kivulias. :(

En ole ap, mutta mulla on streptokokki emättimessä, ei ole aktiivinen, mutta aktivoituu aina raskauksien aikana ja molemmat lapseni ovat syntyneet keskosina :( Bakteeria ei pysty hoitamaan pois, synnytyksessä laitetaan antibioottia suoneen, jotta ei tarttuisi lapseen.

Tekstistäsi saa sen kuvan, että et oikeasti taida tietää että sellainen on olemassa joidenkin naisten emättimissä ja "vitsailet" asialla??!

Tämä streptokokki ei kuitenkaan tartu, joten ei pelkoa että sen saa vonkaputouksesta tai muualtakaan.

• Tykkää
Hah hah :D tämä kyllä oli parhaita juttuja, jotka jopa nauratti. Mäkin olen neljä lasta synnyttänyt viidessä vuodessa, joten täytyykin alkaa tutkia mitä kaikkea tuolta mun alapäästä mahtaakin löytyä jos se tuollain imee eri asioita :D

Ottakaa ny naiset se Viledan rätti pois sielt römpsästä niin loppuu veden imutukset. Eikä kannata käyttää ainakaan Lotuksen talouspaperia, siinä asuu niitä kaiken imeviä norsuja.

Emilia4_2010.png

• Tykkää
Reactions: meah
Oisko mitään jos Linnanmäki rupeis jakamaan ilmasiks tai lisämaksusta näitä entisaikaan käytännölisiä pillunpäreitä??? siis kai kaikki tietää mikä "Pillunpäre" on? Siis se lämiskä, lappu jne jne millä ikinä sitä kutsuukaa... siis käytettiin entisaikaan saunoissa jotta ei nää naisten sukupuolielimet imeskelis kaikenlaisii juttuja pinnoilta ku pinnoilta.. hmmm vai oisko tässä uus-vanha bisnes idea :D se muute vois olla aika jännää ku helteisenä päivänä siinä "Vonkaputouksen" jonossa alkaa niin nuoret ku vanhemmatki daamit kiskoo housui alas ja asentelee pillunpäreitä housuihi xDDDDDD jotenki näin "Äiti mennää nyt!!!" ... "Odottakaa lapset äiti asentaa tän läpyskän tänne ettei pöpöt tartu" hahahahahahaah. ---> linkki "päreestä" http://hiki.pedia.ws/wiki/Pillunp%C3%A4re

Kyllä, on mahdollista saada joku tartunta siitä penkistä teoriassa.
Käytännössä se ei ole niin helppoa koska vesi vaihtuu penkissä eikä seiso paikallaan, ja siellä on liian kylmä bakteerien lisääntyä voimakkaasti.
Tämä lienee niitä elämän pieniä riski-asioita joita ei kannata hirveästi miettiä jos meinaa elämästä nauttia. Mutta jos verrataan, niin kun menet lintsin jälkeen ratikkaan niin saat takuulla enemmän bakteereita tangoista ja penkeistä kuin lintsin laitteista.

Yhteistyössä