K
"Kirsi"
Vieras
Tietääkö kukaan onko juhlat tänävuonna teuvalla? Horonkylässä?
Tuli vain mieleen kun viimevuonna oli ovikset niin meni ihan ohi eikä ole kuulunt mitään huhuja.
Tuli vain mieleen kun viimevuonna oli ovikset niin meni ihan ohi eikä ole kuulunt mitään huhuja.