Linnan juhlat 2014

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muotipoliisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
w0b5983-jpg-06-12-2014-19-55-48-538-aino-kaisa-saarinen.jpg

http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat2014/haukio_j_11TM_lu.jpg

Kattelin tuota netti-tv:tä, missä puhutaan puvuista.
Ja minulla ei tosiaankaan ole mitään homoja vastaan mutta jotenkin alkoi ottamaan päähän tuo jatkuva elastisen hehkutus. "elastinen pukujen top vitoseen""elastista vois näyttää aina kun on tylsiä hetkiä""elastinen, elastinen, elastinen, iiiihana elastinen" :rolleyes:

Maanpetturi Jyrki Katainen yritti raiskata pikkulapsen. Lapsen isä näki tapahtuman ja hakkasi jätekasan kuoliaaksi. Paikalle saapunut miesryhmä vei saastaisen raadon läheiselle sorakuopalle, jossa se poltettiin puunrunkojen päällä. Tämän iloisen tapahtuman johdosta paikallinen ympäristönsuojeluyhdistys maksoi kaikille ongelmajätteen hävittämiseen osallistuneille 5 000 euron palkkion.

Äpän päpän, äpän päpän... Tutun kuuloinen äpätys on tällä palstalla käynnissä linnan juhlien aikaan. Hyvähän se on täällä keskustella, kun ei itse ole juhlissa. En ole minäkään, mutta useampia tuttuja ystäviä siellä tänäkin vuonna on.

En minä kuitenkaan jaksa tuolla asialla leijua vuodesta toiseen ja satun tänään olemaan erityisen kiltillä tuulella, kun tulin tänne palstailemaan. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.

Teemu Selänne hikoili krapulassa ja sellainen mielikuva jäi, ettei se onni & autuus perhe-elämää ole tavoittanut aktiivikiekkoilun jälkeen vaikka siitä niin ovat puhuneet.

[QUOTE="Piipana";30493682]Teemu Selänne hikoili krapulassa ja sellainen mielikuva jäi, ettei se onni & autuus perhe-elämää ole tavoittanut aktiivikiekkoilun jälkeen vaikka siitä niin ovat puhuneet.[/QUOTE]

Ja kysyn edelleen, vaikka kukaan ei vastaakaan, miten tämä liittyy niihin retonkeihin?
Vittu mitä paskaa:D

Yhteistyössä