Linkittäkääs mulle hyvä peli =)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toimeton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toimeton

Vieras
Näin perjantai-illan ratoks voisin pelailla jotain peliä... Onko vinkkiä? Niitä huonepelejä en osaa, mutta jos joku helppo sellainen löytyy niin voisin kokeilla. Muussa tapauksessa teidän täytyy auttaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
http://www.garfield.com/fungames/scavengerhunt/scavengerhunt.html

tuosta mä ainakin tykkäsin...
toivotavasti linkki toimii...

Ihan niin kuin olisin joskus tätä kokeillut... No täytyy koittaa uudelleen =)

 

Yhteistyössä