Linkittäkää huonepeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joutilas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1 tiili tippui ja ny jumis,mistä minne ja miten? aika tylsä peli ku ei tavaroita pääse käyttämään...mitään et voi etsiä huoneesta missä ne roikkuvat häkit,tai minä en pääse muutako kellarin reunalle?? miten siinä liikutaan??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 14:56 Mahza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 14:51 joo kirjoitti:
minä sain jotenki tuon keltaisen avaimen siihen tiileen sisään ja pääsin eteenpäin!!
Miten?
en oikein itekkää tiiä! klikkailin vain sitä avain ja sitte tiiltä ja jotenki vain se meni... ei varmaan auttanu,heh!!

Nyt olen sitten jossain ulkona ihan pihalla!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 14:56 Mahza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 14:51 joo kirjoitti:
minä sain jotenki tuon keltaisen avaimen siihen tiileen sisään ja pääsin eteenpäin!!
Miten?
No selvis sekin, eli klikkaa sitä tiiltä semmosesta kohdasta mistä avain näkyy, niin saa laitettuu sen kulta-avaimen siihen tiileen.
Ja niille jotka ei saa tiiltä tippumaan, pitää klikata 3-4-2-1-3
Mun täytyy lopettaa nyt...

pääsin viinikellarista pihalle,löysin munan,tv joka ei toimi-vielä.yhtäkkiä olin talon sisällä??kumma peli! no sinne sain munan laitettua,keittiöstä koodeja,makkarin kassakaapin logiikka tuottaa ongelman...?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 15:20 blonti kirjoitti:
pääsin viinikellarista pihalle,löysin munan,tv joka ei toimi-vielä.yhtäkkiä olin talon sisällä??kumma peli! no sinne sain munan laitettua,keittiöstä koodeja,makkarin kassakaapin logiikka tuottaa ongelman...?

Samassa jumissa ollaan. :D

se on jumis siellä keltaisen majan kellarissa.johon saa avaimmen kun kantaa saavilla vettä suihkulähteestä siihen kylpylän tyhjään ammeeseen ja saa sinisen munan,jonka kiikuttaa sinne ravintolan vikan huoneeen pöydälle josta saa avaimmen siihen kellarin lukkoon...HEH tulipa hyvin selitettyä ;) niin sulla pitää olla viinikellarista se avain siihen keltaiseen majaan.että mie tykkään tällaisista peleistä :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 17:12 kevytmelankolia kirjoitti:
Mitä ihmettä tolla tehään, missä vihreitä palloja?

Hyvä että täällä on vielä joku toinenkin. EI hajuakaan. Pääsin sukellusveneelle asti. Mutta mulla on edelleen se kassakaappi avaamatta. Eikä mulla ole mitään kaukosaäädintä. Pitäisköhän olla?

Yhteistyössä