Aika raakile-maku sulla, onneksi et oo mies. Vaikka mistäs senkin tietää. B)Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Lunatic!
Minkäs mä sille voin. :saint:
Varmaan pedofiilien takia, mulla näkyy ikävä kyllä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ?:miksei tää näy?
Kuka seuraavaksi, Shirley Temple? B)Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alexix Bledel eli Gilmoren Rory
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuka seuraavaksi, Shirley Temple? B)Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alexix Bledel eli Gilmoren Rory
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Katsos kun makuasioista ei voi kiistellä Mun mielestä hällä on oikeasti todella kauniit kasvonpiirteet.Alkuperäinen kirjoittaja jep:*räkättää kuollakseen*Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:En saa nyt kuvaa tähän mutta Martina Aitolehti on todella, todella kaunis
no juu, niinpäs onkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Katsos kun makuasioista ei voi kiistellä Mun mielestä hällä on oikeasti todella kauniit kasvonpiirteet.Alkuperäinen kirjoittaja jep:*räkättää kuollakseen*Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:En saa nyt kuvaa tähän mutta Martina Aitolehti on todella, todella kaunis
no juu, niinpäs onkin...
Mielestäni ei mikään silmiinpistävä kaunotar, mutta en missään nimessä voi rumaksikkaan sanoa!!
Joo minusta on kanssa kaunis. myös meikittä.kauniit kasvot.
Ihmisestä en ehkä maailman parasta kuvaa ole saanut, mutta kaunis silti, ei voi muuta sanoa
en tykkää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:http://www.youtube.com/watch?v=yOtv4kN-PAs Tällä videolla esiintyvä nainen on aivan uskomattoman kaunis!
joo tää on kaunisAlkuperäinen kirjoittaja Piru Raamatulla:Vera Jordanova
ai..musta on kamalan näköinen kroppa.Alkuperäinen kirjoittaja kuka?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo oli joskus, nykyisin liiikaa botoxia, hyi,Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:http://img2.timeinc.net/people/i/2006/specials/beauties06/mstbeautwomen/nicole_kidman.jpg
Nicole Kidman
Mä olen androgyynifani. Jotenki ihan supersuloinen .Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:ai..musta on kamalan näköinen kroppa.Alkuperäinen kirjoittaja kuka?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muta mä tykkään myös hänen kasvon muodoista