mulla on nää mustana,ihanat!!Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Nämä minun mielestä hienot, tosin väristä en pidä, mutta mustana
mulla on nää mustana,ihanat!!Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Nämä minun mielestä hienot, tosin väristä en pidä, mutta mustana
eli siis naiselliset korkokengät joissa korko on 1sentti?Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:Hei! täältä sivusta kysäsisin...oisko kuvia myös sellasista korkoengistä, joissa ei kuitenkaan oo kauheeta korkoo. Siis ongalma se, et meillä miehen kans pituus eroo vaan 1cm, joten en halua olla pidempi kuin mies eikä mieskään halua että näytän pidemmältä. Tykkäisin kuitenkin naisellisista ja korollisista kengistä. Eli siis kenkien ostaminen on TUSKAA ja tunnustaudun kyllä kenkä friikkiksi..... |O
Veit sanat suusta.... tai siis kengätAlkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:nyt pitää lopettaa tää linkittäminen, alkaa iskee niin hirvee kenkä shoppailuhimo
Mulla on kyllä yhdet mustat crocsit olemassa kotikäytössä, mutta tuota crocs maniaa en kyllä ymmärrä. Ei mulle avautunu mikään jalkojen taivas, kun aloin niillä tassuttelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.crocs.fi/store/storekuvat.htm
mun on päästävä tonne ja heti *taivas*
WOW Minä ja tonne ja heti
Pikkasen lyhyemmällä korolla nää ois ihan kivatAlkuperäinen kirjoittaja Terhim:
Näihin sopivan asusteen kanssa.
Niinpä! Hiukka on vaikeaa Mut oikeesti...tosi vaikee löytää sit sellasia naisellisia korottomia kenkiä...tai et ois ees ihan pieni korko.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:eli siis naiselliset korkokengät joissa korko on 1sentti?Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:Hei! täältä sivusta kysäsisin...oisko kuvia myös sellasista korkoengistä, joissa ei kuitenkaan oo kauheeta korkoo. Siis ongalma se, et meillä miehen kans pituus eroo vaan 1cm, joten en halua olla pidempi kuin mies eikä mieskään halua että näytän pidemmältä. Tykkäisin kuitenkin naisellisista ja korollisista kengistä. Eli siis kenkien ostaminen on TUSKAA ja tunnustaudun kyllä kenkä friikkiksi..... |O
Nää on kyl hienot.....Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Pikkasen lyhyemmällä korolla nää ois ihan kivatAlkuperäinen kirjoittaja Terhim:
Näihin sopivan asusteen kanssa.
Nouvei!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mullois myynnissä tommoset mustat, jos joku tarttee! :attn: B)Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:Koville pakkasille.
Nämä saappaat on aikasta lähellä mitä oon miettiny.... mut on vain 1 solki....Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nouvei!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pussihousut ja koppalakki puuttuu, muutoin olis natsisaksan armeijaan vapaa pääsy asusteiden osalta...
Onneks mulla on mun maiharit!Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Teille, jotka vierastatte niitä korkeita korkoja
tosi naisellisetAlkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:Nämä saappaat on aikasta lähellä mitä oon miettiny.... mut on vain 1 solki....Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nouvei!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pussihousut ja koppalakki puuttuu, muutoin olis natsisaksan armeijaan vapaa pääsy asusteiden osalta...
*muoks*
Ja ilman tommottii ylimääräsiä härpättimiä... semmone maskuliininen malli
Korkoa saa olla muttei montaa metriäAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Teille, jotka vierastatte niitä korkeita korkoja
Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:tosi naisellisetAlkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:Nämä saappaat on aikasta lähellä mitä oon miettiny.... mut on vain 1 solki....Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nouvei!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
*muoks*
Ja ilman tommottii ylimääräsiä härpättimiä... semmone maskuliininen malli
Kyllähän noita on pakko JONKUN ostaa, kon ne on jo TOISTA (? ) kesää tulossa muotiin :x :x :x .Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Näitä kuvan kenkiä en oo ikinä muuten käsittäny :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://halens.fi/resources/products/95/028195/156389.jpg
Tommoset minä olen aina halunnut, armeejamaihareita.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nämä perinteiset armeijamaiharit on kans hianot
(kuva on surkea ) mutta te, jotka tiijätte mitä popoja tarkotan .
Ei naiselliset, mutta ah niin käytännölliset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://halens.fi/resources/products/95/028195/156389.jpg
Näissä harmillisesti ei ole tuota metallikärkeä, joten menettää muotonsa niin nopeesti... :/Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nämä perinteiset armeijamaiharit on kans hianot
(kuva on surkea ) mutta te, jotka tiijätte mitä popoja tarkotan .
Ei naiselliset, mutta ah niin käytännölliset.