Lindexeissä kävijät - HELP!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmi-Kana

Aktiivinen jäsen
18.02.2005
2 135
0
36
Turun seutu
Voitteko vilkaista paikkakuntanne Lindexistä löytyykö sieltä Generous-mallistosta sellaista aaaaivan ihanaa vaaleaa farkkutakkia, jossa on harmaa huppu napeilla kiinni.

Haluaisin semmosen, todella kipeästi! En ole vuosiin löytänyt niin ihanaa takkia mistään, ja nyt sit ei ollut Raisiossa mun kokoa (joko 50 tai 52).

Kiitos etukäteen, jos joku sattuis lukemaan tän + käymään Lindexissä. :flower:

Mä oon alkuviikosta menossa näillä näkymin ainakin käymään lindexissä niin voin samalla katsoa oisko täällä. Asun kyllä kotkassa et sit pitäis lähetellä sitä..
(olen harmaana nyt koska olen töissä enkä muista salasanaani :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
Mä oon alkuviikosta menossa näillä näkymin ainakin käymään lindexissä niin voin samalla katsoa oisko täällä. Asun kyllä kotkassa et sit pitäis lähetellä sitä..
(olen harmaana nyt koska olen töissä enkä muista salasanaani :D )

KIITOS sulle ja tottakai maksan sit postarit jos vaan saan semmosen takin!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Myllyn Lindexil oli sellainen.
Myllyäkö tarkoitit vai onko Raision keskustas oma Lindex? :D

Oli ehkä joskus, mut eilen oli vaan 46 & 48 kokosia, 48 oli just niukasti liian tiukka hihoista.. |O

Hae sä mulle se 46 ni mä tuon 2vkon päästä täältä 100kilsan päästä koon 50 kun myllyyn tulen... =D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Myllyn Lindexil oli sellainen.
Myllyäkö tarkoitit vai onko Raision keskustas oma Lindex? :D

Oli ehkä joskus, mut eilen oli vaan 46 & 48 kokosia, 48 oli just niukasti liian tiukka hihoista.. |O

Hae sä mulle se 46 ni mä tuon 2vkon päästä täältä 100kilsan päästä koon 50 kun myllyyn tulen... =D

No ilman muuta sen teen jos ihan varmaks voit sanoa et sulla on tuoda mulle se 50 kokonen.......? Missä kaupungissa se on? Laita yytä???

Yhteistyössä