Ajatelkaa kuinka ihana synttärilahja :heart: Minunkin laskettuaika oli omana synttäripäivänä, mutta yli meni.. =) Voi onnea :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi en yllättynyt siitä, että vauva leikattiin vatsan kautta? |O
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi en yllättynyt siitä, että vauva leikattiin vatsan kautta? |O
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi en yllättynyt siitä, että vauva leikattiin vatsan kautta? |O
Selän kauttako olisi pitänyt leikata vai miten?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi en yllättynyt siitä, että vauva leikattiin vatsan kautta? |O
sama![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi en yllättynyt siitä, että vauva leikattiin vatsan kautta? |O
:headwall:
Olen järkyttynyt julkkisten sektiolukumääristä. Syntyyköhän alle 1% normaalisti alateitse ja täysillä viikoilla....
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi en yllättynyt siitä, että vauva leikattiin vatsan kautta? |O
Olen järkyttynyt julkkisten sektiolukumääristä. Syntyyköhän alle 1% normaalisti alateitse ja täysillä viikoilla....
Missäs ne julkkisten sektiotilastot olikaan nähtävillä? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi en yllättynyt siitä, että vauva leikattiin vatsan kautta? |O
sama![]()
Käsititkö, että kyseessä oli hätäsektio?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi en yllättynyt siitä, että vauva leikattiin vatsan kautta? |O