Linda Lampenius on helpottunut kun odottaa tyttöä. Nice.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nö mä oon toivonut taas poikia ja kuopusta odottaessa kysyttiinkin sukupuoli.
Ja oliha se pieni "helpotus" et poika oli tulossa ja isovelikin oli tyytyväinen.

Joten vähä niinku Lindalla mut vaan toisin päin :)

Itse olin tytön äitinä myös jotenkin helpottunut, kun seuraavakin lapsi oli tyttö. Ikäeroa oli aika vähän, niin tietystihän sitä ajatteli, että tulevat paremmin juttuun keskenään, kun molemmat on samaa sukupuolta. Samat vaatteet ja lelut käy jne. Nyt kun molemmat ovat jo vähän isompia, niin osaa ajatella vanhoja ajatuksiaan hymähdellen, kyllä tässä sirkuksessa se poikakin olisi varmaan ihan samanlailla mennyt. Mutta en kyllä pidä Linda Lampeniuksen kirjoitusta mitenkään hulluna.

Kertokaa lapsettomalle, mikä siinä pojan saamisessa aiheuttaa sen, että äiti on "pihalla"? Siis te, jotka näin ajattelette ja tunnette. Eihän tuo miesväki nyt NIIN toiselta planeetalta ole. Vai?

Lehtijutut kannattaa aina käyttää jonkun suodattimen läpi, aika paljon toimittajat muokkaavat haastateltujen sanomisia. Mutta täytyy sanoa, että kun mä odotin meidän pikkukakkosta, pelkäsin ajatusta siitä, että sukupuoli olisi eri kuin esikoisella. En kylläkään esikoisen takia, mutta jotenkin mäkin ajattelin että kaikki olisi huomattavasti helpompaa, jos meille tulisi toinen poika. Ajattein,e ttä tytön kanssa olisin ihan pihalla. Ihan hoopo ajatus, mutta kyllä mäkin semmoista mietin. Ja ajattelin myös sitä, että ehkäpä samaa sukupuolta olevat sisarukset keksii enemmän tekemistä keskenään ja samat lelutkin miellyttää molempia, tykkäävät ehkä jakaa huoneensakin. Kyllä mä silti tajuan, että ihan yhtä iloinen olisin ollut tytöstäkin. Mutta jännitin sitä vaihtoehtoa enemmän. Vaikea selittää. Mutta uskon tajuavani mitä Linda tuolla aivopierulla yrittää sanoa :D

Kyllä minä ainakin olin helpottunut ja niin onellinen, että ultrassa kerrottiin mun odottavan kolmatta tyttöä. Poikia on kaksi ja olen heistäkin toki äärettömän onnellinen ja ylpeä.
Olen miettinyt myös kuudetta lasta mutta sekin kieltämättä kävi mielessä, että jos tulokas olisi poika niin huhuh..
Jätän siis lapsiluvun tähän ja olen onnellinen pienten prinsessojeni ja hieman isompien prinssieni kanssa.

Yhteistyössä