Limoista yhä!!? (älä avaa, jos ällöttää:)

  • Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti
Raakel
Mulla ei nyt enää pitäis olla oviksien aikaa pitemmänkään kierron mukaan. Alkaa ihmetyttämään, kun tulee kirkasta limaa joka päivä ja menee välillä ihan peppuun asti :snotty: . Ei siis oo mitään paksuu..
Mistä moinen limailu vois johtua?
Juu ällöttävä aihe...[color]
 
En osaa tuohon vastata, periaatteessahan ovulaation jälkeen yleensä normaalikierrossa seuraa kuiva kausi eli jospa oliskin lykästänyt ja olet raskaana! Mulla tuli raskauden aikan aivan tolkuttomasti valkovuotoa, mutta se oli vasta loppuvaiheessa - alkuvaiheesta en oikein osaa sanoa kun en osannut odottaa raskautta ja siinä vaiheessa kun hoksasin sen niin oli jo pari viikkoa yli menkkojen alkamispäivästä.
 
Raakel: mulla on sama juttu ollut tässä jo vähän aikaa. kirkasta limaa tulee melko paljon. maanantaina testasin negan, kp 38 silloin. kiertojen pituudet on vaihdellut pillereitten jälkeen, nyt on varmaan taas tosi pitkä tulossa. ellei sitten ole muuta syytä... :) ei muuta ku testiä vaan kehiin, Raakel!
 
Olikos hiluja?
Mulla tuli raskauden alus just tolleen valkovuotoo,kirkasta limaa,että sitä sitten tosiaan oli.Välillä piti käydä oikeen vessassa kattoon että onko tullu pissit pöksyyn kun oli niin kostea olo... :x
Toivotaan parasta =)
 
Raakel
En jaksanu sit lähtee, kun kaamee kaatosade ja ukko tuli niin myöhään kottiin.
:xmas: Ootellaan ja parannellaan vähä oloo...Olo ku haminan kaminalla ja korvakkin pillitti tossa äskettäin.
 

Yhteistyössä