limatulppaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huih

Vieras
Mulla on 36rv menossa ja tänään on tullut pyyhkiessä limaa jonka seassa on ollu ihan vähän ohuen ohuita vaaleanpunaisia verijuovia. Onkohan tämä nyt limatulppaa? Myös alaselkään on vihlonut ja alavatsa ollut kipeänä, supisteluja ollut sillon tällön, ei säännöllisiä...

Mitäs meinaatte? Enteileekö tämä jo sairaalaan lähtöä vai voiko limatulpan irtoamisen jälkeen mennä vielä pitkäänkin ennen kuin lapsi tulee maailmaan?

Limatulppapa hyvinkin.Se on ihan yksilöllistä kuinka pian synnytys käynnistyy sen irtoamisen jälkeen.Sen kumminkin tietää et synnytys on lähellä.Kannattaa pakata laukku valmiiks. Onnea matkaan:)!!

Heippa!
Mulla tuli ekaa odottaessa ihan samanlaista limaa alapäästä, mutta se ei ollu vielä ite limatulppa. Minulla kun se irtosi, niin tuli kourallinen limaa ja sen kyllä huomasi...
tuo kuullostaisi olevan ""vain"" valkovuotoa tai hyvin pieni osa limatulpasta. Pakkaa laukku kuitenkin varuksi valmiiksi.
Luulen kuitenkin, että se varsinainen limatulppa tulee lähiaikoina sinulla.
Onnea matkaan! ja ilmottele kuinka on käynyt ;)

Kiitoksia vastauksista :)

En tiedä sitten mitäs tää loppujen lopuksi on kun nyt tänään ei ole limassa mitään verijuovia näkynyt, eli kaippa tää irtoaminen voi tapahtua pikkuhiljaakin tai sitten tämä on tosiaan vaan valkovuotoa ja se veri mitä eilen näkyi siinä mukana on tullutkin vaikka jostain limakalvolla olevasta haavasta? Noh, katsellaan miten äijän käy :)