limatulppaaaaa.....

  • Viestiketjun aloittaja Josefine
  • Ensimmäinen viesti
Josefine
Tervehdys!

Mulla on tota limatulppaa valunut jo joitakin kertoja aikaisemminkin, siis tyyliin silleen et nyt tulis vähän ja sit parin viikon päästä vähän... MUTTA nyt on jokaisella vessa kerralla eilis illasta lähtien tullut n. teelusikallisen verran... eli pääsenköhän kohta synnyttämään?? Muilla kokemuksia tälläisestä?? Kivuliaita supistuksia ei ole ollut tänään, eilen illalla nukkumaan mennessä muutama, mutta loppuivat... Kivuttomia senkin puolesta sitten enenmän...

Lima on ollut kirkasta/kellertävää ja todella se on limaa (kun venyy ja paukkuu...)
 
Josefine: kyllä se voi oikein hyvin olla limatulppaa. Kuten itsekin kirjoitin toisessa osiossa, mulla tullut samanlaista ja se ei ole valkovuotoa, se on aivan erilaista ja sitäkin tulee.

Serkkuni pelästyi kun housuihin lorahti selvästi jotakin väritöntä, luuli lapsivedeksi. siitä meni 8vrk:ta synnytykseen.
Sitä tiputteli päivisin kunnes muuttui värilliseksi, siitä meni 3 vrk synnytykseen ja kun oli hieman veristä, siitä vrk kun vauva oli sylissä :wave:

Ja terveydenhoitaja sanoi ettei kaikilla tosiaankaan tule mitään yhtä klönttiä, toisilla liukeee valkovuodon mukana jopa täysin huomaamatta (kuten mulla esikoisen aikana ilmeisesti on käynyt!)
 
Mimmi81
Esikoista odottaessa huomasin selkeesti, ku limatulppa irtos, tuli verta mukana. Mut nyt pikkukakkosta odottaessa en selkeetä limatulppaa huomannu. n. puoltatoista viikkoa ennen synnytystä rupes tulee sellasta paksua, kellertävää limaa aina sillo tällö. Toisinaan tuli pieniä limaklönttejä housuun. Liekkö tuo sit ollu limatulppaa...Ainaki th niin epäili.
 
äiti 79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 13:28 Josefine kirjoitti:
Tervehdys!

Mulla on tota limatulppaa valunut jo joitakin kertoja aikaisemminkin, siis tyyliin silleen et nyt tulis vähän ja sit parin viikon päästä vähän... MUTTA nyt on jokaisella vessa kerralla eilis illasta lähtien tullut n. teelusikallisen verran... eli pääsenköhän kohta synnyttämään?? Muilla kokemuksia tälläisestä?? Kivuliaita supistuksia ei ole ollut tänään, eilen illalla nukkumaan mennessä muutama, mutta loppuivat... Kivuttomia senkin puolesta sitten enenmän...

Lima on ollut kirkasta/kellertävää ja todella se on limaa (kun venyy ja paukkuu...)
Ettei vain olisi lapsivettä?Mullaki tuli just tollasta vuotoa ja sitä tutkittiinkin mutta ei tiedetty mitä se on.Sitten vähän myöhemmin sitä tuli monena päivänä peräkkäin ja aina yöllä oli supistuksia ja aamulla loppu kunnes sit yhtäkkiä vessassa käynnin yhteydessä kuului selästä paukaus ja lapsivettä alkoi valumaan,siitä viiden tunnin kuluttua syntyi meidän vauveli ja viikkoja oli38. =)
 
SmileX kirjautumatta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2004 klo 14:41 Ilonaäippä harmaana kirjoitti:
Tää limatulppajutska on kyllä hauska. Miulla on neljä lasta, enkä oo vielä kertaakaan törmännyt kyseiseen tuttavuuteen =)
en mäkään esikon aikana.
Nyt epäilen jotain tulevan sillon tällön vuodon mukana.

Mutta tuo Josefine sai jo oman nyyttinsä, että kyllä se hällä sitä oli
 
iidajohanna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2004 klo 14:41 Ilonaäippä harmaana kirjoitti:
Tää limatulppajutska on kyllä hauska. Miulla on neljä lasta, enkä oo vielä kertaakaan törmännyt kyseiseen tuttavuuteen =)
Mulle neuvolassa sanottiin, ettei sitä välttämättä edes huomaa.
 
terhi84
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 15:00 anli kirjoitti:
Vaikuttais valkovuodolta...
Mulla limatulppa oli todella klöntti limaa, jossa oli veriviiruja. Samana päivänä sitten noin seitsemän tuntia myöhemmin synnytin.
juu, mulla oli samallainen, limalöntti missä oli veriviiruja ja se oli hieman rusehtava. mulla tuli sitä muutaman kerran vessassa käydessä, vähän kerrallaan, ja lapsivedetkin tuli vähän kerralla lirittämällä..illalla oliki poju sylissä :heart:
 
Josefine
Tervehdys!

Juu, täytyi tulla kirjoittamaan vaikka tästä nyt on jo 18 päivää aikaa... kun meidän pikkuinen pojan pötkylä syntyi...ELI kyllä se silloin sitä limatulppaa oli...!!! Lapsivedet menivät puolitoista vuorokautta sen jälkeen kun tota limatulppaa alkoi valumaan. =)
 

Yhteistyössä