Limatulppa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinäpallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

heinäpallo

Uusi jäsen
26.06.2007
14
0
1
Voiko limatulppa irrota ns osissa? Siis sillai ettei se tulis kokonaisena ulos kerralla, veriviiruineen?

Kävin tuossa vessassa ja paperiin jäi ns lima-jojo (vaikea kuvailla). Minun mielestä se oli erilaista ko valkovuoto, jota minulla on runsaasti.

Olenko ymmärtänyt oikein, että limatulpan irtoaminen ei vielä edellytä kiiruhtamista synnärille?! Voi siis mennä vielä viikkokin..

Voi irrota osissa, ja siitä voi mennä tosiaan sitä aikaa synnytykseen, eli ei tartte kiiruhtaa synnärille sen takia. Mutta jos supistaa ilkeästi kans, niin ei tee haittaa vaikka soittaa. Mulla rupes päivällä tulee limatulppaa ihan kivasti ja sitä tuli loppupäivän ja illan ja yöllä olinkin jo synnyttämässä, kun ensin kärsin suppareista siihen päälle pari kolme tuntia kotona.

mulla viimeviikon lauantaina paprulle tuli verisiä pisaroita.. ja sunnuntaina tuli sitte limatulppa..
tänään laskettuaika.. suppareita on ollu, mutta viel on ihan siedettäviä, jos pahoina jatkuu, ni tarttee mennä synnärille.. alkaa vaan mies käymään aika kärsimättömäksi, ku ei voi täyspainosesti tehä töitä, ku ei tie koska tulee lähtö.. (toivotaan et pian)

Yhteistyössä