Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 13:30 joku kirjoitti:Minä olen kuullut,että sitten ku limatulppa irtoaa KOKONAAN,niin synnytys alkaisi seuraavan seitsemän päivän sisällä.
Ja näin ovat monet lääkäritkin sanoneet,tiedä sitten.
Siis oliko sulla irronnut se limatulppa kokonan silloin 2 viikkoa aijemmin?Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 19:28 Maari kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 13:30 joku kirjoitti:Minä olen kuullut,että sitten ku limatulppa irtoaa KOKONAAN,niin synnytys alkaisi seuraavan seitsemän päivän sisällä.
Ja näin ovat monet lääkäritkin sanoneet,tiedä sitten.
Mulle sanottiin, että limatulpan irtoamisesta lapsi syntyy kuukauden sisällä. Mulla oli kulunut 2 viikkoa limatulpan irtoamisen alusta ja sitten käynnistettiin. Veljen vaimo synnytti samana päivänä kuin tulppa irtosi. Eli ei voi ennustaa vauvan syntymää kovin tarkasti tämänkään avulla.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 13:00 kassu kirjoitti:On kai aika yksilöllistä.Itselläni on nyt kolmas lapsi kaksiviikkoinen tasan ja huomasin vessassa käydessäni noin 18.30 ,että jokin klöntti tipahti pönttöön.Ei ollut verinen,mutta oletan,että oli limatulppa.Vauva syntyi 22.40 samana iltana.Tosin koko synnytys oli lopulta syöksysellainen ja olin vielä yksin kahden lapseni kanssa kotosalla.....sairaalaan ehdin juuri ja juuri ystävän kyydillä.22.30 konttasin synnytyssaliíin takaovelta ja siis 22.40 vauva oli jo ulkona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 10:38 sandra kirjoitti:Kuinka kauan yleensä menee synnytyksen alkamiseen siitä kun limatulppa irtoaa?