limatulppa irtosi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saritaregina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saritaregina

Jäsen
18.08.2006
45
0
6
Tänään on rv 40 ja aamulla kun kävin vessassa niin tuli limatulppa pihalle.Mulla ei oo sitä koskaan ennemmin tullut ,mut luulen että se se oli.Ihan kauheen paljo tuli limaa ja siinä oli mukana verta.Kuinkakohan kauan vielä kestää ennen kuin vauva on maailmassa.Supistuksia on tullut jo eilisestä lähtien aika kivuliaita,mut kun ne on niin epäsäännöllisiä että kätilö kehoitti vielä olemaan kotona.Kuinka teillä on käynyt kun on limatulppa irronnut?onko mennyt vielä kauan ennen kuin synnytys on alkanut?Voisinkohan mä jotenkin nopeuttaa supistusten tuloa tekemällä jotaki esim.kävelyä taio jotain..kertokaa!!Odotan täällä ihan malttamattomana että joko tänään pääsis synnyttään.. :)

Minulla kahden viimeisen lapsen kaa limatulppa lähti laskettuna aikana, mutta syntyivät kuitenkin viikko sen jälkeen. limatulpan irtoaminen vain merkkaa sitä että kohdunsuu on avautumassa pikkuhiljaa. Mutta onnea matkaan sitten.. =)

Esikoisen kanssa mulla irtosi limatulppa noin 6:30 aamulla, siitä noin tunnin päästä tuli ekat melko kivuttomat epäsäännölliset synnytyssupparit ja samana päivänä klo 15:27 veti poika ekan hengenvedon... Että tämä on aika yksilöllistä. Millainen olo nyt on?

Esikoisen kanssa limatulppa irtosi pari päivää lääkärin tarkastuksen jälkeen vko36, lapsi tuli ulos vko42...
Nyt viikkoja lähes 40, eikä limatulppa ole vielä lähtenyt.

Sulla viikkoja jo niin apljon, että eiköhän se kohta oo menoa.. :)
Mulla irtosi limatulppa osissa ja alkoi irrota jo kolme viikkoa ennen synnytystä. Laskettuna päivänä sitten synnytin.

Yhteistyössä