limatulpasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jälleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jälleen

Vieras
öö tuota... onkohan tämä kuuluisa limatulppa siis kirkasta limaa vai sellaista paksumman valkovuodon näköistä? Jotenkin olen käsittänyt, että mönjä olisi rakenteeltaan kirkasta, venyvää, mhdollisesti veriviiruista limaa, mutta nyt on parina päivänä tullut sellaista paksua, kokkareista ja limaista valkovuotoa. Mahtaakohan kyseessä olla limatulppa? Anteeksi nämä niljaiset yksityiskohdat. :)

rv 38+2

Mulla kun käynnisty viimeksi synnytys, niin se limatulppa oli kyllä sellanen klöntti että ei voinut erehtyä ja synnytys kyllä käynnisty sitten heti seuraavana yönä kun illalla se tulppa lähti. Mutta enpä sen tarkemmin tiedä tuleeko se sitten sulaneemmassa muodossa josta ei niin tarkasti voi sanoa mitä se on.

3 vuotta sitten esikoisen synnytystä ennen mulla ainakin irtosi semmoinen verinen klöntti. Valkovuoto on aivan normaalia ja varsinkin raskauden aikana saattaa olla hyvinkin ""limamaista"". Toivottavasti tämä rauhoitti edes vähän... Tiiti-75 rv35+1

Sanotaan näin, että tunnistat kyllä kun limatulppa irtoaa. Jos tarvii kysellä onko valkovuotoa vai jotain muuta. Kyseessä on todennäköisesti ""vain"" valkovuoto.

Eli limatulpan tunnistaa!

Limatulppani irtosi n. päivää ennen synnytystä. Veskissä käydessä paperiin tuli ""löllö"" kirkasta ja veristä limaa..jota heti tietysti piti paperin mutkassa kiikuttaa miehen nähtäväksi.. ""ja mies oli tosi tyytyväinen, kun oli syömään alkamassa =)""

Yhteistyössä