limatulpasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
hei!
Monet puhuvat siitä et limatulppa voi irrota ennen synnytystä..voisko joku valaista millaselta se näyttää(vai onko vain niinku valkovuotoa?)
Ja kauanko sen irtoamisesta on menny, ku ootte päässeet synnyttämään???

T.Minä rv 36+4

Monet puhuvat paksusta veriviiruisesta klöntistä... :whistle:
Mulla tuli jotain limanpalasia 1,5vkoa...sitten meni lapsivesi ja sitten tuli veristä limaa kun synnytys käynnistyi...eli itse en kyllä huomannut mitään varsinaista "tulppaa." :)

Mulla tuli limatulppa siinä vaiheessa ku meni vedet, mutta eihän sitä välttämättä edes huomaa? niin moni on ainaki mulle sanonu.. ja mulla ei ollu mitään verisiä juovia siinä...

Pakko sanoo tähän, kun nykyisin 4 vee tyttärelleni olen esitellyt pikkusisaren syntyessä limatulpan ja sitä yhdessä ihasteltiin ennenkuin vedet meni.

Nyt sisko jo 1.5 vee ja koko perhe flunssassa. Esikoinen huudahti klöntti nenästä riippuen:"Äiti kato mulla tulee limatulppa!"

Eli semmoinen se tulppa on, vaikkakaan ei terveessä tapauksessa vihertävä vaan kellertävän valkea :)

minulla limatulppaa on tullut nyt pari viikkoa...se on ollut semmoista väritöntä ja hyytelömäistä, erittäin venyvää kamaa. 5 päivää sitten tuli suihkussa hieman verta, jonka joukossa oli jotain "klönttejä". epäilen että oli loppu limatulpasta, mut silti ei ole synnytyksestä kuulunut mitään... :/
toivon et pian tapahtuis jotain kun laskettu olis lauantaina :D

Mulla irtos limatulppaa sunnuntaina, sellasta limasen näköstä, kuin väritöntä geeliä.
tiistai-aamuna alko säännölliset supistukset.
Torstai-illalla syntyi.

Tänä aamuna tuli verinen limaklöntti, ja sitä tulikin aika reilusti.

Esikoiselta lähti 9 vrk ennen syntymää ja oli musta juivikas ja läpinäkyvä pitkulan muotoinen klontti.

Limatulppa alkoi irtoilemaan jo perjantaina ja nyt vasta tuli kokonaisuudessaan. Kun koko yön supisteli säänöllisesti ja kipeästi, limatulpan irtoamisen jälkeen supparit hävisi.

Saa nähdä koska tämä pikkukakkonen päättää syntyä. La 27.6. Tässä on kaksi vuorokautta supistellut kipeästi, säänöllisesti ja ei säänöllisesti. Sais päättää jo että tuleeko vai eikö tule.

Yhteistyössä