Limatulpasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Varmaan näitä on jo monta kertaa ollut, mutta kun tietämätön olen niin avataan nyt vielä kerran.

Eli voiko limatulppaa tulla vaikkei siinä liman seassa olekkaan verta? Kun mulla tuli aamulla semmonen pikkurillin pään paksunen n. 10cm pitkä suiru paksua valkosta/läpinäkyvää limaa. Ei ole aiemmin tullut tuollaista (ei esikoisenkaan aikaan). Paikat oli jo rv 33 lähteny aukeemaan ja pehmenneet. Nyt rv 37 täynnä. Kauan meni synnytykseen siitä kun limatulppaa tuli? Vai olisiko voinut olla jotain muuta kun edellisenä iltana harrasteltiin sänky juttuja?

ihan hyvin voi olla spermaa. ja vaikka ois limatulppa on vaikea sanoa millon synnytys käynnistyy, minuutin päästä vai kahden viikon päästä. Odottele supistuksia tms konkreettisempaa.
Mäkin luulin lapsiveden meneen viikkoa ennen synnytystä kun oltiin sekstailtu hetkia aiemmin ja sain sellasia polttavia kipuja alaselkään ja tuli vedet (lue: pissa) housuihin. Prom negatiivinen ;D

Mulla on sen suirun jälkeen ollu semmosta lievää tosi jännää kipua alamahalla. Ei oo ihan koko aikasta mut suureksi osaksi jatkuvaa.

Täytyy siis vain odotella. Mutta mielenkiinnosta lisää kokemuksia olisi mukava kuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja sanv:
mulla tuli ton tyyppistä valkovuotoa loppuraskaudesta, limatulpassa mulla ei ollut verta vaan oli sellanen "mötkäle", vauva synty1½vuorokauden päästä. onko menkkajomotuksia?

Semmosia hyvin lieviä jotka ei oo koko aikaa kuitenkaan päällä. Pari kertaa jomotti hetken kovempaa, mutta nyt taas rauhottu. Nää alko muutamia tunteja sen klöntin tulon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan hyvin voi olla spermaa. ja vaikka ois limatulppa on vaikea sanoa millon synnytys käynnistyy, minuutin päästä vai kahden viikon päästä. Odottele supistuksia tms konkreettisempaa.
Mäkin luulin lapsiveden meneen viikkoa ennen synnytystä kun oltiin sekstailtu hetkia aiemmin ja sain sellasia polttavia kipuja alaselkään ja tuli vedet (lue: pissa) housuihin. Prom negatiivinen ;D

Mulla näytti kans prom-testi negaa ku synnyttään menin ja lapsivettä oli lorahellu koko päivän :D Kätilö kysy testin jälkeen, että oonko IHAN varma, että se on lapsivettä? Siinä samassa taas "vähän" lorahti vettä pöydälle eikä tainnu sen jälkeen kätilöllä olla epäselvää oliko se lapsivettä! :D

Niin ja vastatakseni ap:lle.. Hyvin voi olla kyllä spermaa tuo sinun kuvailema lima. Mulla tulee aina seuraavana päivänä sänkyhommista spermat ulos. Limatulppa ollu mulla molemmilla kerroilla ensin veretöntä ja lopuksi veristä. TODELLA limaista.

Esikoisella en limatulppaa huomannut. Kakkonen ilmoitti tulostaan parin päivän aikana valuvalla limalla. Ei ollut yhtään veristä. Kerran tuli sellainen ällö etanan näköinen klöntti liman sisällä. Siitä pari päivää niin oli vauva sylissä.