Mulla limatulppa alkoi irrota synnytystä edeltävänä iltana ja poika syntyi seuraavana iltapäivänä. Ei kyllä irronnut missään "tulppa"-muodossa, vaan lähinnä kyse oli verensekaisesta limaisesta vuodosta. Ei ollut mitään tuntemuksia kun limaa alkoi tulla, seuraavana aamuyönä heräsin selkäsärkyyn ja tunnistettavat supistukset alkoivat aamukahdeksan maissa.Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 22:55 vieras kirjoitti:siinäpä se tuliki, elikkä kauanko teillä on menny limatulpan irtoamisesta itse synnytykseen. Ja irtosko limaa viiruittain vaikko koko tulppa...
Supisteliko ennen liman tuloa, vai limatulpasta alkaen?
siinäpä ois kysymyksiä.. =)
Minulla tuli juuri tuollaista yhtenä aamuna ja illalla olikin jo tyttö maailmassa.Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 08:20 Dora kirjoitti:Tietämättömänä haluaisin neuvoja: millainen se limatulppa oikein voi olla? Ilmeisesti aika erilainen eri tapauksissa...?! Ihmettelen tässä, että menikö omani tällä viikolla, kun eilen koko päivän (ja yöllä) tuli punertavaa, valkovuodon tapaista (ehkä hiukan limaisempaa...?) vuotoa, ja parina päivänä sitä ennen melkein kirkasta limaa. Ja nyt aamulla siteessä oli pieni veriklöntti - vähän niin kuin menkkojen aikaan.
Toisaalta aika juoksevaa tuo punertava vuoto oli ainakin yöllä, kun sitä huljahti lakanoillekin. Kertokaa ihmeessä jos teillä on kokemusta/tiedätte tarkemmin! Kiitos.