lima tuli:S

  • Viestiketjun aloittaja elokuu
  • Ensimmäinen viesti
elokuu
moi..osako joku sanoa..
totaniin..homma tämmönen että odotan toista vauva. ja täna aamulla tuli limatulpa (en muista miten sitä sanotaan), ajatelen tässä että ensimäisen kansa meni päiv ja oli syntynyt. miten kaua toisen kansa? kiitos :D
 
MistyN
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2005 klo 13:09 snappi kirjoitti:
en halua latistaa tunnelmaa,mutta olen kuullut että tulpan lähdettyä voi mennä viikko tai parikin. :/
Pakko yhtyä tähän...
Mulla on tullut limatulppa ulos reilut kolme viikkoo sitten, sen jälkeen vuotanut verensekaista limaa.... :\|
rv 36+4 ja edelleen yhtenä kappaleena olen... Neuvolassa sanottiin et normaalia tuo vuoto uudelleen synnyttäjälle... :/
 
Äidinvaisto1983
Heippa!

Mulla rv 40+4 tällä hetkellä, esikoisesta limatulppa tuli just ku lähdettiin sairaalaan, nyt sitä on tullut jo pari viikkoa... tosin mua yritettiin käynnistää 2 viikkoa sitten mutta poitsu ei halunnut tulla maailmaan vielä sillon, nyt rupeaa jo kypsyttämään tää odottelu... just neuvolaan lähdössä... \|O :heart: =)
 
Mulla meni ensimmäisestä n.6h sen klöntin irtoamisesta, se oli ihan rehellinen limatulppa, n.10cm pitkä, kiinteä, vähän niinko semmosta silikoonia, mitä laitetaan eristeeksi. Ja siinä oli semmonen ohut veriviiru. Toisella kertaa samaisen klöntin jälkeen meni tunti.
 
jeps... esikoista odottaessa meni tulpasta kolme viikkoa synnytykseen ja nyt irtosi pari tuntia sitten, vielä ei ainakaan tartte lähteä :D
mutta jos nytkin menee se kolme viikkoa niin mä repeän kun sitten ollaan jo yliaikaisena... \|O
 
Mimmi811 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2005 klo 17:37 linnea75 harmaana kirjoitti:
onko se selkeesti jotenkin kiinteää? miulla on tullut vaan paksua. paksua limaa kerran. muuttuuko verikseksi?
toista odotellaan.
Mulla tuli esikoisesta selkee limatulppa.Mut pikkukakkosta odottaessa vaan muutaman kerran paksua limaa. Ei muuttunut veriseksi olleskaan.Kun taas esikoisen aikana limatulpan irtoamisen jälkeen tuhrutteli veristää/rusehtavaa vuotoa aina sinne asti, ku esikoinen synty, eli 20h.
 

Yhteistyössä