Lilat dollyt

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Meilläkin tyttö muuten sanoi, että haluaa viedä opelle jotain, kun ope on viimeistä vuotta, eli vaihtu keväällä. Pitäs keksiä jotain...Kaikki vie kukkia, pikkuavaroista taas ei kaikki tykkä ja opetvarmaan saa niitäkin enemmän kun tarpeeks...no, ehkä sit kuitenkin kukka =)
Meillä plikat maalasivat semmoiset saviruukut hopeisella hiekkamaalilla ja tänään käytiin hakemassa kullekin opettajalle passeli kukka siihen purnukkaan...pääsin myös kukkakaupan pihalla mainitsemaan kovaan ääneen huolivani kyllä yhden tyttäeremme (mies)opettajan kotiin ilokseni...juu luulin siis puhuvani siitä kukasta...ihmettelin myyjän naureskelua ja vanhimman tytön ilmeilyjä :ashamed: :LOL:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No voi :(
Allergiat on ikäviä. Mä en ymmärrä mikä ihoreaktio tuolla meidän nuorimmaisella on, kun se hilseilee edelleen. Polvitaipeet ja päänahka on paremat, mutta nt on vuoossa maha |O
Onpas ikävää...onko teillä eläimiä? Vaikka vaihtoehtoja on varmaan tsiljoona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
mää oon päättänyt siis kasvattaa noita voikukkia perennojen sijaan *mussuhymiö*...voikukkien voitto perennoista ei siis johdu siitä, että tämä viherpeukalo keskellä kämmentä saa perennat hoidettua hengiltä :ashamed: :saint:
Meidän pihalta saat vapaasti käydä hakemassa kukkapenkkiisi lisää täytettä.
:xmas: Mutta sillä ehdolla, että muistat ottaa juuret kanssa... :whistle:
TackTack...ollaankin viikonloppuna lähdössä käymään kummipojan synttäreillä...äkkiäkös me kurvattaisiin uudet (voi)kukat, kun halvalla saa...tunnistat meidät kultakäädyistä ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No voi :(
Allergiat on ikäviä. Mä en ymmärrä mikä ihoreaktio tuolla meidän nuorimmaisella on, kun se hilseilee edelleen. Polvitaipeet ja päänahka on paremat, mutta nt on vuoossa maha |O
Onpas ikävää...onko teillä eläimiä? Vaikka vaihtoehtoja on varmaan tsiljoona.
Ei meilä sisällä ole kun pupu ja silläkään ei ole heiniä sisällä :/
Atooppinen iho sillä on ollu aina, mutta nyt keväällä se on ollu tosi hurja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
mää oon päättänyt siis kasvattaa noita voikukkia perennojen sijaan *mussuhymiö*...voikukkien voitto perennoista ei siis johdu siitä, että tämä viherpeukalo keskellä kämmentä saa perennat hoidettua hengiltä :ashamed: :saint:
Meidän pihalta saat vapaasti käydä hakemassa kukkapenkkiisi lisää täytettä.
:xmas: Mutta sillä ehdolla, että muistat ottaa juuret kanssa... :whistle:
TackTack...ollaankin viikonloppuna lähdössä käymään kummipojan synttäreillä...äkkiäkös me kurvattaisiin uudet (voi)kukat, kun halvalla saa...tunnistat meidät kultakäädyistä ;) :D
Paitsi, et me ei olla kotona viikonloppuna. Mut voin jättää lapun tohon naapureille, etteivät hätäänny. Painavaan kultakäätyyn sonnustaunut mies ja kannustava vaimonsa ovat luvallisesti pihamaallamme voikukkavarkaissa. Voin jättää sulle ton voikukkaraudankin tohon kuistille. Vie niin paljon kuin haluat. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Meilläkin tyttö muuten sanoi, että haluaa viedä opelle jotain, kun ope on viimeistä vuotta, eli vaihtu keväällä. Pitäs keksiä jotain...Kaikki vie kukkia, pikkuavaroista taas ei kaikki tykkä ja opetvarmaan saa niitäkin enemmän kun tarpeeks...no, ehkä sit kuitenkin kukka =)
Meillä plikat maalasivat semmoiset saviruukut hopeisella hiekkamaalilla ja tänään käytiin hakemassa kullekin opettajalle passeli kukka siihen purnukkaan...pääsin myös kukkakaupan pihalla mainitsemaan kovaan ääneen huolivani kyllä yhden tyttäeremme (mies)opettajan kotiin ilokseni...juu luulin siis puhuvani siitä kukasta...ihmettelin myyjän naureskelua ja vanhimman tytön ilmeilyjä :ashamed: :LOL:
:D
 
Meilläkin muuten saatiin kylvettyä; vuokrattiin pellot pois :saint: Nyt näkyy traktoi pöräävän tuossa. Pitänee aidata se pelto pikimiten, ettei toi meidän vapaana käyskentelevä hevonen mene sinne. Kun se oli oma, ei niin haitannu, vaikka hevos-eläin välillä vähän maisteli pellon puolella :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Sorry, mutta myöhäisherännäinen heräsi tuohon vasta nyt... Ilman varpaita.. :LOL:
:D Mä olen lapsesta asti kulkenut kesäisin ilman varpaita :D
:LOL: :LOL:

Mä en osaa. :saint:
Osaat sää, otat vaan sukat pois :D
Joo, osaan mä ilman sukkia... mut ilman varpaita on niin kovin hankalaa... :whistle: :xmas: B) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
siis mä ooooonnn ihan pihalla tein rooli- ja voikukkaleikeistä !!!! :eek: :headwall: |O |O . Mä en leiki tein kaa enään...
:'(
:hug:
Älä ny, hypäät kyytiin vaan!
En mäkään mistään mitään ymmärrä, mutta näppikset höyryten suollan tekstiä :saint:
 
ahaa... tää liittyy hobbitteihin.. niistä mää pidän.. mää olen.. Primula Tighfield of Tookbank :D

ja Meeri... mää pelastan sut.. puhutaan me vaikka siitä että mitäs mä teen huomenna kun mulla on koko päivän VAPAATA??? :eek:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voi jestas...en kyllä tajunnu et tää liittyy mussuihin.. mää luulin et tääl puhutaan jostain seksileluista.. :LOL: :LOL:

Mutta siis juu.. hei vaan kaikille Dollyille! :D :wave:
Aina se seksi vaan mielessä :whistle: :heart: :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
ahaa... tää liittyy hobbitteihin.. niistä mää pidän.. mää olen.. Primula Tighfield of Tookbank :D

ja Meeri... mää pelastan sut.. puhutaan me vaikka siitä että mitäs mä teen huomenna kun mulla on koko päivän VAPAATA??? :eek:
Meet ulos ilman varpaita ja nautiti ilmasta..antaa kaikkien voikukkien kukkia :D
 

Yhteistyössä