Lilat dollyt

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mulla ollut tänään todella "huono-äiti"-päivä. :snotty: Tullut napistua turhista ja nyt kun katras unilla, harmittaa turhat sanomiset. :ashamed:
Mulla oli töissä huono päivä tänään:D Tätä on vaikee teille selittää, mutta minäpä yritän, koska tahdon kanssanne jakaa tämän:D

Myin siis tosi huonosti, ja meillä oli eräänlainen leikkimielinen "kisa" just tänään. No mä kotiin tullessa murjotin miehelle ja kun se ei oikeen tajunnut mikä tökkii, mä selitin. Hän on tehny tässä kuussa harrastuksessaan punttisalilla uusia ennätyksiä, kuten minullakin oli alkukuussa ennätyshyvä päivä:D

Mä selitin, että "se on sama kuin jos sä vedät penkistä huipputulokset ja sitten kun kisaat kaverisi kanssa, et saa ylös kuin tyhjän tangon". No mies tähän inttämään että jos on nostanu 150kg, saa huononakin päivänä 130. No mää raivosin että "mulle näin vähän kauppoja kuin tänään oli, on vähemmän kuin sulle tyhjä tanko:D Ja mies inttää että eiku vertaus ontuu, vertaa vaikka jääkiekkoon, että jos runkosarjasta tipahtaa ennakkosuosikki... No mää intän etten tiedä jääkiekosta mitään enkä sen puoleen punteistakaan, tulipahan vaan mieleen esimerkki ja jos et tajua niin se on voi voi.

Noh. Lopputulos oli että aikamme kinattuamme mies sanoo "turhaan sä kotona kiukuttelet ja PIHTAAT siksi että töissä oli paska päivä"

No tää oli isku vyön alle. Meikäläinen raivostu. Ja mies lepyttelemään. No pusi pusi ja emmää tarkottanu ja "mä rakastan sua".

no rauha maassa. Kun oli ollu hiljasta puolisen tuntia, miehen piti lähtee töihin. Se tuli halaamaan mua ja sanoi "älä aina ota niin vakavasti kaikkee mitä mä sanon". Jollonka minä tietysti muistin että hän oli viimeksi sanonu rakastavansa mua, että sitäkö ei pitäny ottaa vakavasti :LOL: :heart: :heart:

Ah. Tää oli taas näitä päiviä
:D Voi ei, melkoinen päivä. Varmaan naurattaa jälkeenpäin, muttei just tuolla hetkellä. :D

Kummia nuo miehet kun eivät ymmärrä vertauksia. Mää ymmärsin ainakin täysin. B) Mutta, nehän onkin miehiä. :whistle:

Toivottavasti sunkin huominen päivä on parempi. :)
rajiksen sanoihin yhdyn =)
myös :D

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Voi tuota ekaluokkalaista...jännittää vissiin oma runon lausuntansa kevätjuhlassa ja ei saa nyt nukuttua :)
Onko harjotellut ahkeraan :)
'Mä muistan kans kuinka jännitti aina ennen kevät- ja joulujuhlaa, kun lauloin yksin :D

Voi tuota ekaluokkalaista...jännittää vissiin oma runon lausuntansa kevätjuhlassa ja ei saa nyt nukuttua :)
Voi raasua. Kyllähän se on jännää, ei ihme jos uni ei tulekaan silmään. Meillä tuo kakkosluokkalainen aina valvoskelee jos seuraavana päivänä jotain erikoista tiedossa, ja kun nukahtaa, niin herää kauhuissaan vähän väliä. Pelkää että myöhästyy. Suree myös aina etukäteen että jos hän vaikka sairastuu, jää jää kaikesta kivasta paitsi. :/

Voi raasua. Kyllähän se on jännää, ei ihme jos uni ei tulekaan silmään. Meillä tuo kakkosluokkalainen aina valvoskelee jos seuraavana päivänä jotain erikoista tiedossa, ja kun nukahtaa, niin herää kauhuissaan vähän väliä. Pelkää että myöhästyy. Suree myös aina etukäteen että jos hän vaikka sairastuu, jää jää kaikesta kivasta paitsi. :/
:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
'Mä muistan kans kuinka jännitti aina ennen kevät- ja joulujuhlaa, kun lauloin yksin :D
Kyllä kuuluu aina huoneestaan...minun heppa soma on jne...hyvin kuuluvalla äänellä :D
Mua jännitti kans...maha kuralla kouluun :LOL: mut silti tahtoi esittää...laulettiin aina kolmen tytön kanssa juhlissa,erikseen ja yhdessä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kyllä kuuluu aina huoneestaan...minun heppa soma on jne...hyvin kuuluvalla äänellä :D
Mua jännitti kans...maha kuralla kouluun :LOL: mut silti tahtoi esittää...laulettiin aina kolmen tytön kanssa juhlissa,erikseen ja yhdessä =)
:D

voi toista :hug: :hug: :hug:
meillä myös valvoo jos on erityistä seuraavalle päivällä :/

Äääh, pakko lopetella ja painua pehkuun. Parin tunnin päikyistä huolimatta en jaksa valvoa. No mutta, pitää nukkua kun vielä voi. Tiedä millainen yövalvoja tää Umppari on. :D

Öitä kaikille! :wave:
nukkua ei voi koskaan liikaa.. ja hyvä nukkua varastoon! :saint: :D

Kauniita unia!! :hug: :heart: :wave:

Yhteistyössä