Likka lähti myymään rojujaan = )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Tuossa torilla saa käydä myymässä omia tavaroita, niinkuin kirppis systeemi, ja sinne se meni mukanaan moooonta muovikassia leluja ja lehtiä ja vaatteita..

Saas nähdä saako mitään myytyä :whistle:

Sanoin et anna mennä sillä hinnalla ku joku niitä huolii, eurolla vaan kaikki, tai vieläkin halvemmalla, pääseepähän taas vähän eroon tuosta rojumäärästä :D

Asiasta poiketen,katsoin profiiliasi ja ajattelin että onpas 14vuotiaalla nuori äiti kun on vasta 34.Sitten hokasin että olen itsekkin 34v kun ensimmäiseni on 14:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asiasta poiketen,katsoin profiiliasi ja ajattelin että onpas 14vuotiaalla nuori äiti kun on vasta 34.Sitten hokasin että olen itsekkin 34v kun ensimmäiseni on 14:)

:D

Juu, viime syksynä en meinannut millään tajuta, et miten Sälli voi mennä yläasteelle, kun ihan just sieltä itse pääsin :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Juu, viime syksynä en meinannut millään tajuta, et miten Sälli voi mennä yläasteelle, kun ihan just sieltä itse pääsin :D

Nii-in:)Ajattele jos sattuisi olemaan vielä samoja opettajia:)

itseasiassa on :D

itseasiassa on :D

:)

Joo meillä kanssa tuo nyt jo 21v oli aikanaan joskus 9-10 vuotiaana myymässä omia tavaroitaan paikallisella torilla, vei kamat sinne hienoissa Simo kuomurattaissa, ei pitänyt niitä alunperin myydä, mutta kun oli saanut hyvän tarjouksen olikohan jotain 100 markkaa vai alle niin oli myynyt pois ne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Joo meillä kanssa tuo nyt jo 21v oli aikanaan joskus 9-10 vuotiaana myymässä omia tavaroitaan paikallisella torilla, vei kamat sinne hienoissa Simo kuomurattaissa, ei pitänyt niitä alunperin myydä, mutta kun oli saanut hyvän tarjouksen olikohan jotain 100 markkaa vai alle niin oli myynyt pois ne :D

:laugh: :laugh:

Mä annoin kans Neidin vaunut sille mukaan, mut sanoin, et niitä ei sit myydä, eikä niitä jätetä hetkekskään silmistään, toivottavasti muistaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Riihimäellä, peltosaaressa, ja keskustan torilla on vissiin torstaisin..

ai niitä pidetään viellä....kiva törmätä täällä muihin riksulaisiin

juu täällä on (peltsissä) vissiin kuukauden verran vielä noita, Graniitista en tiiä..

Ja onhan meitä täältä jonkun verran, ainakin ööö...4 tulee nyt äkkiseltään mieleen :D

Yhteistyössä