-
Sun lapsesta kasvaa tuota menoa yhtä omituinen ku sinä.
Nuo on maailman luonnollisimpia asioita.
Nuo on maailman luonnollisimpia asioita.
No nyt sä voit opetella sitte ajattelemaan ja puhumaankin tuosta luonnollisesta asiasta eli kuukautisita ja suojista. Elä siirrä tyttärelle tuota rajoittuneisuutta. Olemassa on hyviä kirjoja aiheesta yms jos tuntuu hankalalle puhua suoraan. Kunhan tyttö tietää että hänen ei tarvi hävetä. Ei murrosiässä yms ole kerrassaan mitään iljettävää tai häpeämistä. Jos tytölle tulee ongelmia tai tarvii siteitä tms ni lienee mukavampi äidiltä kysyä kun isältä. Naisilla kuitenkin on sitä kokemusta asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28336594:No herranjumala. Ei ole provo. Nämä asiat ovat mulle vaikeita. Minun kanssani ei kukaan koskaan puhunut murrosiästä tai siihen liittyvästä, vaan kaikkea pidettiin lähinnä iljettävänä asiana.
Mies osaa meillä onneksi sujuvasti puhua tyttöjenkin kanssa.
ne? ai miten.. no 3v ihmetteli että äiti mikä tää on,onks tää vaippa äiti:vähän samanlainen kyllä mutta naisille tarkoitettua.Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;28336526:Tarvitsisi varmaan rahaakin, että voi ostaa niitä.
Miten te olette ottaneet puheeksi asian?
Ups, voi ei siinä lukikin siivellisiä. Mutta edelleen kyllä mietin että minkä takia niitä tamppooneja ei vois ehdottaa? Kyllä mulle äiti osti myös tamppooni paketin silloin kun mulla menkat alkoi. Tosin se paketti kerkesi olla varmaan vuoden avaamattomana siellä vessan kaapissa ennenkuin uskalsin kokeilla, mutta sempä jälkeen en oo siteitä käyttänyt, en ees niitä siivellisiäJaahas, muillakin vaivaa lukihärö.
En ainakaan tule olemaan noin sulkeutunut asian suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28336560:Tulikin tyttö sopivasti kotiin.
Eli siis kukaan ei osaa antaa asiallista vastausta siihen, miten olette itse lähestyneet asian tiimoilta? Nuorelle sopivalla tavalla?
Moe! Sul tais alkaa menkat? Pyydä sit rahaa kun tarviit siteitä.Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28336560:Tulikin tyttö sopivasti kotiin.
Eli siis kukaan ei osaa antaa asiallista vastausta siihen, miten olette itse lähestyneet asian tiimoilta? Nuorelle sopivalla tavalla?