liivinsuojuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
mulla oli alkuun tosi käteviä liivinsuojuksia merkki oli LANSINOH, jotka oli ohuita, piti hyvin ja ei lähtenyt nukkaa. ostin niitä usa:sta.
Nyt ole kokeillut AINU ja NATUSAN merkkisiä ja ovat todella paksuja ja Natusanista lähtee vielä nukkaa tissiin, joka täytyy yrittää repiä tissistä ennen kuin vauva niistä syö. tosi hankaloita!

Onko mitään hyviä liivinsuojuksia?

Jos ostan kertisliivinsuojia, ostan aina kaupan merkkiä, Pirkkaa tms. Ne on aina toiminu mulla hyvin. Ei oo nukannu.

Parhaiten tietysti toimivat pestävät. Mulla on itsetehtyjä (flanellista) ja ostettuja. Merkkejä on niin monta, mutta en oo huomannu suurta eroa. Minulla on Ullriken puuvillaisia ja Niikin liivinsuojia, joissa on kevyt kosteussuoja.

Mulla oli kans pestävät liivinsuojat. Ne mitä saa ihan sittarista, merkkiä en muista enään. Oli paljon pehmeemmät kuin ne kertakäyttöiset. Olen käyttänyt niitä monta kuukautta ja vieläkin ovat puhtaan valkoiset ja nukattomat. Mulla on kuitenkin vaan kaksi paria. Välillä käytin kertakäyttöisiä (Ainun) ja ruskeat oli mun mielestä parempia kuin valkaistut.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
mulla oli alkuun tosi käteviä liivinsuojuksia merkki oli LANSINOH, jotka oli ohuita, piti hyvin ja ei lähtenyt nukkaa. ostin niitä usa:sta.
Nyt ole kokeillut AINU ja NATUSAN merkkisiä ja ovat todella paksuja ja Natusanista lähtee vielä nukkaa tissiin, joka täytyy yrittää repiä tissistä ennen kuin vauva niistä syö. tosi hankaloita!

Onko mitään hyviä liivinsuojuksia?

Lansinoheja pitäis olla Suomestakin saatavilla, koska synnytysosastolla jaossa olleissa "lahjapakkauksissa" oli niistä näytteitä. Löysin googlettamalla tällasen sivun: http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/2005494
Ehkä noita vois olla ihan apteekeissa myynnissä? Kalliilta kyllä kuulostavat. Itse tykkään Ainuista.

Minä olen tykännyt Helmi merkkisistä liivinsuojista. Ostin tässä välillä Daily:jä niin ne ovat niin ohkasia, että ei ainakaan mulle sovellu. Yöllä on harvempi syöntiväli niin maitoa kertyy enemmän ja tihkuu... No tottakai olivat Helmit kaupasta loppu niin pitää nyt kokeilla jotain muuta =)

http://www.sannanshoppi.net/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/sanna/Products/ai03

http://lempi-set.net/hella.html

Näitä mulla on ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Imee hyvin, on pehmeitä ja kauniita ja helppo pestä melkein minkä pyykin kanssa vaan.

Ite oon ollu tyytyväinen dailyihin... Joskus oon yöksi laittanu kaks, jos on tuntunu että olis tarvetta. Sairaalassa käytin terveyssiteitä ja niitä meni ripakopallinen, kun sillon tihkui ihan urakalla ja itellä ei ollu mukana kuin muutamat liivinsuojat :)

LANSINOH, itse olin niihin todella tyytyväinen. Aika hintavia oli kun apteekisa joutui ostamaan, mutta oli ne hintansa arvoisia. Minusta ne kaupan suojukset oli liian paksuja eikä pysynyt paikallaan. Imettäessä käytin sit niitä kaupan suojuksia kun tuppasi toinen tisu vuotamaan niin paljon..

Käytin aluksi kertakäyttöisiä eri merkkisiä liivinsuojia, mutta ne eivät aina riittäneet. Varsinkin öisin maitoa tuli niin paljon, että jouduin välillä keskellä yötä vaihtamaan sekä rintsikat että yöpuvun ja sänkykin kastui :ashamed: Sitten kestovaippoja ompeleva kaverini teki mulle vaippakankaiden jämäpaloista suojia ja ne toimi tosi hyvin. Osassa oli kosteussulku, osassa ei. Yöksi riitti yhdet, kun paperisia piti laittaa kahdet. Ne sai pestä 60 asteessa eli vauvapyykin joukossa. Niistä ei irronnut nukkaa, eikä ne juuttuneet kiinni, kuten kertakäyttöiset. Aivan loistavia, joskin nyt jo turhia. Tuolla ne on nyt kaapinpohjalla ja mietin mitä tekisin niille. Kukaan ei varmaan käytettyjä halua, vaikka ne saakin pestä kuumassa.

Yhteistyössä