Liityin Jutan superdieettiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pajukko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pajukko"

Vieras
Painoa on lähtenyt omilla keinoilla 10 kg, mutta aikaa mennyt tuhottomasti eli 1 kg kuukaudessa. Nyt olen ollut 3 viikkoa kesälomalla ja syömiset on menneet aivan plörinäksi enkä saa itseäni ruotuun ollenkaan. Leipää olen syönyt hirveät määrät. Nyt liityin superdieettiin. Aika paljon saa syödä kun pudotettavaa on 10 kg. Nälkää ei pitäisi nähdä. Nyt vain sitten keittiövaaka -ostoksille ja ruokakauppaan heti aamulla :)

Onko kokemuksia muilla kys. dieetistä?

Sillä alkuperäisellä gfg:llä, tai sitä mukaillen hyvästelin 25kg. Kesän pidin taukoa, takaisin tuli 5kg 4kk ( eli periaatteessa nesteet ja vatsan sisältö) Nyt syksyn tullen taas jatketaan.

Nälkä ei juurikaan ole ollut, makean himoon oon syöny protsku patukan ( siis korvannu esim lounaan sellaisella).

Suosittelen lämpimästi

Riippuu dieetistä mitä saa syödä, mutta perusta on vähärasvainen liha, kasvikset, marjat ja vähärasvaiset maitotuotteet eli maitorahka ja raejuusto. Aika paljon saa syödä. Itsellä pudetettavaa 10 kg. Hieman erilaiset on ruokavaliot heillä, joilla enemmän pudotettavaa ja ovat valinneet eri ryhmän.

Kaverilta olen saanut jo aikaisemmin ne ruovaliot tulostetuna, mutta en ymmärtänyt dieettiä enkä niitä harjoitteita enkä muutakaan ennen kuin liityin sivustolle ja näin kaikki keskustelufoorumit ja tiedot. Eilinen päivä meni lukiessa ja hyvältä näyttää ja on sitten samassa tilanteessa olevia, joiden kanssa vaihtaa kokemuksia.

Niistä ruoista vielä sen verran, että hyvää on ja nälkä lähtee. Viisi kertaa päivässä pitää syödä ja ruokia ei saa jättää väliin.

Yhteistyössä