liittymän vaihto-> ongelmia kellään?

muulla kun mulla... :headwall: |O

huomena siis pitäis tulla uus telefinlandin liittymä voimaan klo 9.10... saunalahdelta on katkastu sitten jo tänään aamulla mun liittymä, hitto soikoon.. oon soittanu joka hemmetin asiakaspalveluun ja koittanu saada liittymää auki, sieltä luvattiin soittaa mulle tänään ( soitin ekan kerran sinne klo 11... ) ja sieltä kukaan oo satanasoikoon soittanu....on kiva ollu olla ilman puhelinta koko vidun päivä, pomokin koittanu soittaa ja ihmetelly kun "numero ei ole käytössä"... sitten ne sano tuolta uudelta operaattorilta että ei voi huomena siirtää mun numeroa uuteen liittymään koska liittymä on irtisanottu ennenkun piti.. voi helvetin perse etten mä tuu ja sano |O kukahan korvaa ne kustannukset mitkä on aiheutunu noista aspalv soitoista jne... tuskin kukaan mutta aion kyllä saunikselle sanoo et on turha lähettää sitä viimestä laskua, mä pyyhin sillä hanurini |O |O |O samperi että sapettaa :$
 
ilmeisesti ei... :| soitin just tonne saunikselle ja lupasivat taas että tänään kyllä aukee liittymä.. ans kattoo mikä soppa tästä nyt vielä tulee, kun tunnin päästä pitäis aueta toi uus mutta eivät voi avata kun ei oo vanha liittymä voimassa.. voi pylly. lupas kyllä saunalahdelta 20e hyvityksen, mutta saa nähdä näpyttelenkö vielä kirjallisen valituksen, niin paljon ottaa kuuppaan |O
 

Yhteistyössä