Sanon yhden kerran, että suksikaa v...yyt ei kuulu kenellekään, miksi joku pyytää.
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: |O |O |O |O |O |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sanon yhden kerran, että suksikaa v...yyt ei kuulu kenellekään, miksi joku pyytää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sanon yhden kerran, että suksikaa v...yyt ei kuulu kenellekään, miksi joku pyytää.
Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sanon yhden kerran, että suksikaa v...yyt ei kuulu kenellekään, miksi joku pyytää.
Ei tietenkään kuulu, mutta multa on lähdössä paketti yhdelle, joka kuulema esiintyy siellä usealla nimmarilla lahjoja pyydellen. Nyt alkoi ahdistaa koko lahjan lupaaminen jos kerran oon tullut huijatuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Me nyt näköjään joudumme siihen puuttumaan, jos noin ilkeäksi menee. :/
Alkuperäinen kirjoittaja mulleko:Alkuperäinen kirjoittaja just just:multakin lähtee huomenna paketit!
minne
Alkuperäinen kirjoittaja just just:Alkuperäinen kirjoittaja mulleko:Alkuperäinen kirjoittaja just just:multakin lähtee huomenna paketit!
minne
Niille joille olen sen luvannut!
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Alkuperäinen kirjoittaja just just:Alkuperäinen kirjoittaja mulleko:Alkuperäinen kirjoittaja just just:multakin lähtee huomenna paketit!
minne
HÖH :-(
Alkuperäinen kirjoittaja just just:Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Alkuperäinen kirjoittaja just just:Alkuperäinen kirjoittaja mulleko:Alkuperäinen kirjoittaja just just:multakin lähtee huomenna paketit!
minne
HÖH :-(
Auttaisin enemmänkin mutta ei riitä rahkeet. Olen yksinhuoltaja myös jolla tällä hetkellä on sen verta et parille pystyin paketit laittamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä suurperheen emo:Kuka täällä uskaltaa kertoa mitä tarvitsee, kun haukutaan koko ajan. Mullakin todella vaikea tilanne, olen eroamassa miehestä ja sossu auttaa sitä. Itse jään suurperheen yksinhuoltajaksi.