LIITTYEN TUOHON JOULUMIELI-KETJUUN.

No meiltä lähtee isohko paketti yhdelle pyytäjälle, eikä oo kertaakaan kysytty, miksi pyytävät. Tuskin kukaan tuonne tulee huvikseen ronkumaan jotain käytettyä tavaraa, ja jos tulee, niin halvat on huvit :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Ei tietenkään kuulu, mutta multa on lähdössä paketti yhdelle, joka kuulema esiintyy siellä usealla nimmarilla lahjoja pyydellen. Nyt alkoi ahdistaa koko lahjan lupaaminen jos kerran oon tullut huijatuksi.

Mikäs siitä tekee huijarin? Miten niin lähdössä?

Kuka täällä uskaltaa kertoa mitä tarvitsee, kun haukutaan koko ajan. Mullakin todella vaikea tilanne, olen eroamassa miehestä ja sossu auttaa sitä. Itse jään suurperheen yksinhuoltajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Alkuperäinen kirjoittaja mulleko:
multakin lähtee huomenna paketit!

minne

Niille joille olen sen luvannut!

HÖH :-(

Auttaisin enemmänkin mutta ei riitä rahkeet. Olen yksinhuoltaja myös jolla tällä hetkellä on sen verta et parille pystyin paketit laittamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja mulleko:
multakin lähtee huomenna paketit!

minne

Niille joille olen sen luvannut!

HÖH :-(

Auttaisin enemmänkin mutta ei riitä rahkeet. Olen yksinhuoltaja myös jolla tällä hetkellä on sen verta et parille pystyin paketit laittamaan.

:-)

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä suurperheen emo:
Kuka täällä uskaltaa kertoa mitä tarvitsee, kun haukutaan koko ajan. Mullakin todella vaikea tilanne, olen eroamassa miehestä ja sossu auttaa sitä. Itse jään suurperheen yksinhuoltajaksi.

Niinpä. Kuka todella uskaltaa? Ei kukaan huvikseen kai kerjää lahjoja. On tämä jotenkin niin noloa. Aina kuitenkaan asiat ei mene niinkuin on suunniteltu. Elämään voi tulla yllättäviä käänteitä ja rahanmenoja.

Itsekin sain kuulla lapsimäärästäni, mutta siinäpähän haukkuvat. Lahjat on vielä ostamatta ja saamatta, mutta eiköhän tässä yksi joulu mennä lahjoittakin.

Voimia sinulle suurperheen emo!

Yhteistyössä