Liitoskipujako nyt jo??!

Sanokaa nyt ettei vaan oo kestävää laatua tämä... Toissapäivänä jo huomasin että häpyluuhun vähän vihloo välillä, eilen sitä kesti koko päivän ja iskiaskin oikutteli ja sama meno jatkuu. Raskausviikkoja tasan 14 ja toinen vauva. Mulla oli esikoisen aikana puolivälin jälkeen kauheet liitoskivut ja ei ne tietty parantunu siitä mihinkään, aika vaan tahtoo niin kullata muistot etten muista sattuiko se just vaan häpyluuhun ja sitte loppuajasta lantioon...:ashamed:
Vai onko jollain menny ohi?? :D Mää en kestä jos tää alakaa ny jo.. Kohta saa kävellä ku pingviini..
Vai voisko johtua kohdun kasvusta tms... voe elämä.
 
Mulla oli esikoisesta ihan hirveät liitoskivut ja selkäongelmien vuoksi kävin muutaman kerran fysiatrin vastaanotolla joka sitten lohdutteli että seuraavissa raskauksissa ne tulee sitten aina vaan aikaisemmin ja kivuliaampina :D No aiemmin ne tosiaan toisessa raskaudessa alkoi, jostain just noilta viikoilta eli 14-16 mutta ei ne sen kivuliaammat olleet, tosin en ymmärrä miten olisi voinut ollakaan :LOL: Nyt olen ihan alussa kolmatta raskautta ja vähän jänskättää että montako viikkoa tässä on "armonaikaa" jäljellä kun taas alkaa liitokseen särkeä ja tuikkia niin ettei kenkiä saa jalasta eikä autoon pääse nousemaan kuin mummotyylillä saati että saisi kiljumatta vaihdettua kylkeä sängyssä. Iiiiihana raskausaika :heart:
 
Mulla ei ekalla kerralla ollut oikeastaan mitään.
Tokalla kerralla hillittömät selkäkivut alkoivat viikolta 30 ja pahenivat loppua kohden jatkuen synnytyksen jälkeenkin jonkin aikaa.
Nyt kolmannella kerralla nuo "ihanat" selkäkivut alkoivat viikolta 13 ja tällä hetkellä olen niiden takia sairauslomalla kun töissä en enään voinut olla ja supistuksiakin (kipeitä) alkoi tulla. Viikkoja nyt 21+
 

Yhteistyössä