Liitoskipuja vai VTI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvart över
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kvart över

Aktiivinen jäsen
26.03.2007
4 876
9
38
Millaisena teillä on tuntuneet liitoskivut? Mulla nyt menossa rv24, toinen raskaus kahden vuoden sisään ja lonkkia ja häpyliitosta on särkenyt aina välillä.

Nyt olin toissapäivänä joogassa (saatoin siis vahingossa tehdä lantiota venyttäviä liikkeitä vaikka yritin ottaa niiden kanssa tosi iisisti) ja eilen rasitin itseäni kai normaalia enemmän kun jouduin (omaa tyhmyyttäni) kantamaan esikoista pidemmän matkan.

Illalla jo tuntui tuollaista viiltävää kipua häpyluun kohdassa, en vaan oikein osaa arvioida onko se kirvelyä vai vihlontaa. Kipu on jatkunut nyt aamulla. Veskissäkin pitää käydä usein, se ei onneksi satu.

Onko nää nyt vaan liitoskipuja, vai oonko saanut virtsatieinfektion kun toi kipu on jotenkin saman tyyppistä? Kiitos jos joku jaksaa vastata että millaisena teillä on tuntuneet liitoskivut, en millään ehtisi nyt tänään "turhaan" käydä labrassa.

Mulla on nyt raskausviikkoja 24+6 ja mulla on ihan samanlaisia oireita,kun sulla!!Kätilö sanoi,että kyllä ne kivut johtuvat siitä kun kohtu kasvaa ja paikat venyy!!Mulla on nuo kivut menneet ohi ihan levolla!!

miita1969 ja Walter 24+6

ihan selvästi tullut joogasta. itse harrastan balancea mikä koostuu joogasta,pilateksesta ja taitsista. Balancen jälkeen on kyllä juurikin tuo alakerta kipeenä.liitoskipuja siis.ei taida noi luut tykätä sellaisista venytyksistä :saint:

Hei!

Itsekin tuossa googletin pari viikkoa sitten ihmeellisestä häpyluun, häntäluun ja istumaluiden kivuista ja aika selkeästi löysin vastaukseksi nuo liitoskivut. Ne vaan yhtäkkia tuli jostain!

Liikkuvalle ihmiselle vaikeeta tajuta että nyt pitäis sitten lepäillä.(?) Eilenkin kävin koiran kanssa aamulenkin, pyöräilin päivällä ostoksille ja illalla vielä uimahallissa oikein kunnon treeniä. Oli sen jälkeen sängyssä kyljen kääntäminen jo aika tuskaisaa... Eli lepoa lepoa lepoa. Se on ainoa mikä mulla helpottaa noihin. :|

Yhteistyössä