liimattu haava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
meidän tyttö kaatui tänään ja sai pienen, mutta syvän haavan. Kävimme ensiavussa jossa haava liimattiin ja sen jälkeen siihen laitettiin teippi päälle. Nyt huomasin että teippi on punainen verestä ja että teipin sivulta tuli vähän verta. Eikös liiman tarkoitus on tyrehdyttää vuoto? Onko haava huonosti liimattu?
Haava vuotaa kuitenkin niin vähän että ajattelin että viim. aamulla käyn uudestaan sairaalassa, koska mulle sanottiin että teippi otetaan pois vasta 3vrk päästä, mutta nyt teippi on ihan verinen niin kai teippi pitää vaihtaa, enkä uskalla itse ottaa se pois niin kai mun pitää edes sen takia käydä sairaalassa.

Minä ottaisin tänään yhteyttä, sillä jos se on sellainen haava, joka vaatii joko sitä liimausta tai tikkejä, niin huomenna on liian myöhäistä tehdä asialle enää mitään ja siihen voi jäädä ruma jälki. Soita sinne! Tai soita sinne terveysneuvontaan.

meillä pojalla liimattiin kanssa kulma jokin aikaan sitten.päällee laitettiin kanssa laastari jossa oli verta kun illalla otin pois.ei ihan heti ilmeisesti estä vuotoa.

Kyllähän tikkienkin välistä voi tihkua verta, eli sinällään ei ole huolestuttavaa, mutta jos verta tulee paljon tai ei näytä tyrehtyvän, niin käytä uudelleen.

mä soitin terveysneuvontaan aikaisemmin, sieltä yhdistettiin sairaalaan, mutta sairaalassa ei vastattu :/ ajattelin kuitenkin yrittää soittaa vielä uudestaan...
Kiitos kuitenkin vastauksista :)

Yhteistyössä