Liikutteko miehenne kanssa ihan ihan kahdestaan vastapainoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja usein haaveillut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harvemmin...ehkä pari kertaa vuodessa käydään joskus jossakin kahdestaan esim. aikuisten juhlissa. Useammin kyllä pitäis, tai niinhän ne viisaat väittää et hyvää tekis parisuhteelle... Lapset on tällöin mummolla ja papalla. Mies harrastaa salilla käyntiä ja minä salia ja lenkkeilyä. Vuorotellen mennään harrastuksiin.

Öö, kohta tulee 2 vuotta kun viimeeks käyty yhdessä shoppailemassa....
Ja meillä ei oo kuitenkaan mitään taaperoa tässä hoidettavana. Ja mun tyttökin on aina välillä esim. viikon mummolassa, mut me vaan nyhjätään kotona... :snotty:

Mies on niin himoliikkuja, että ei kestä ollenkaan sellaista sunnuntailiikuntaa. Kaikki pitää tehdä hammasta purren, hiki hatussa, ja kaikkensa antaneena. En mä pysy ollenkaan sen perässä. JOten eipä liikuta tai harrasteta liikuntaa yhdessä.
Mä voisin, mutta miehellä ei motivaatiota harrastaa mun kaa ku ei olla samaa tasoa, musta ei ole vastusta ollenkaan sille. Ennen harmitti, nyt olen siihen tottunut.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Mies on niin himoliikkuja, että ei kestä ollenkaan sellaista sunnuntailiikuntaa. Kaikki pitää tehdä hammasta purren, hiki hatussa, ja kaikkensa antaneena. En mä pysy ollenkaan sen perässä. JOten eipä liikuta tai harrasteta liikuntaa yhdessä.
Mä voisin, mutta miehellä ei motivaatiota harrastaa mun kaa ku ei olla samaa tasoa, musta ei ole vastusta ollenkaan sille. Ennen harmitti, nyt olen siihen tottunut.

Vai tarkoititko liikkumiselle ihan vaan yhdessä hengailua, elokuvia, ravintolailtoja jne.???????????+

Yhteistyössä