Liikuntakyvyn vievistä kivuista kärsineitä? Täällä selkävaivainen kaipaa kokemuksia :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rvko32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rvko32

Vieras
Mulla on meneillään nyt raskausviikko 32. Toissayön vietin sairaalassa ja sain piikillä pakaraan kipulääkettä, koska selkä oli niin kipeä, etten pystynyt edes hengittää ilman kovaa kipua. Pääsin eilen aamulla pois, kun oli sen verran parempi olo. Tänään aamulla nojasin eteenpäin ja suoristuessa alaselässä rusahti, ja siitä saakka olen istunut nojatuolissa ja mies on auttanut vessaan ja kaikessa muussa, kun en taaskaan voi liikkua itse mihinkään. Sain lääkäriltä ohjeeksi ottaa kaksi panacodia ja odotella, josko ne auttaisivat. Kuitenkaan niistä ei ole ollut mitään apua ja en pysty tekemään mitään ilman KOVAA kipua, en pääse ylös, en voi pukea jne. Mieskin joutui nyt jäämään kotiin hoitamaan esikoista ja minua. On palkattomalla vapaalla muutaman päivän ja toivotaan, että tämä tästä helpottaisi.

Onko muita, joilla olisi raskausaikana ollut tällaisia kipuja, jotka estävät normaalin elämän? Miten olette selvinneet loppuraskauden? Harmittaa niin tämä kipulääkkeiden popsiminen vauvan takia :( Raukka joutuu suodattamaan kaiken mitä minä otan ja saan. Masentavaa ja ahdistavaa ajatella, että jos/kun nämä kivut eivät tule tästä helpottamaan. Ei mieskään voi töistä kovin pitkään palkattomalla vapaalla olla, koska olisi tässä talo ja pari autoa maksettavana muiden maksujen lisäksi.... Voi huoh. Ja kaikenlisäksi joudun vielä lähtemään tänään sairaalaan takaisin, jos en kivut eivät helpota ollenkaan. Olen kyllä niin onnellinen kun saan vauvan syliini ja tämä tuska on ohi. Mutta viikkoja tosiaan on vielä ihan liikaa. :(

Mulla on nyt viikot 40+2 menossa ja arki on pelkkää itkua ja kipulääkkeiden popsimista.

Sääliksi käy vauvaa jolla olis varmasti jo parempi olla ulkopuolella. Panacodia syödään täälläkin.
Toivottavasti saat vauvan syliin ajoissa lasketun ajan tienoilla. Valitettavasti ku kivut ei ainakaan helpota loppua kohden.

Tsemppiä !!

Yhteistyössä