S
Sohvi
Vieras
Kuinka usein viikossa pitäisi harrastaa liikuntaa ja mitä, että laihtuis? Joo, tiedän, että yhdessä ruokavalion kanssa, mutta kysyn nyt tätä liikuntapuolta. Olen 170cm/74kg. Haluaisin päästä n. 65 kiloon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Aloittelisin kevyesti hyötyliikunnalla: Kävele paljon. Lähde kauppaan pyöräillen, koska et kumminkaan jaksa kantaa ruokakasseja. Kävele rappusin ylöspäin, huomaat kuinka tehokasta se on, ihan hengästyy. Mene pihalle ja nypi isoimmat rikkaruohot pois jo tänään. Katso, ettei hyötyliikuntasi ole liian lyhytkestoista, teho tulee kestävästä, mutta kevyehköstä arkiliikunnasta.
Älä aloita hölkkäämään, vaan kävele ja ota viikon kuluttua sauvat mukaan, mene metsään ja kuuntele luontoa samalla
Juo paljon vesiä; vishyä ja tavallista.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:..jos ei ole pohjakuntoa olemassa, niin hölkällä saattaapi alotella liian verenmaku suussa, ja innostus lopahtaa siihen
..itse oon nyt 10 viikkoa koittanut hölkkäillä. Mulle tää on sopiva laji.
Alkuperäinen kirjoittaja Sohvi:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:..jos ei ole pohjakuntoa olemassa, niin hölkällä saattaapi alotella liian verenmaku suussa, ja innostus lopahtaa siihen
No kun kyllä mulla jonkinlaista pohjakuntoa on... Ja tykkään kans hölkkäämisestä. Teen vaan jotain väärin, kun oon pullukka, vaikka harrastankin liikuntaa. Sen vuoksi kysynkin, että mitä ja kuinka paljon pitäisi harrastaa, että se näkyisi puntarissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja Sohvi:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:..jos ei ole pohjakuntoa olemassa, niin hölkällä saattaapi alotella liian verenmaku suussa, ja innostus lopahtaa siihen
No kun kyllä mulla jonkinlaista pohjakuntoa on... Ja tykkään kans hölkkäämisestä. Teen vaan jotain väärin, kun oon pullukka, vaikka harrastankin liikuntaa. Sen vuoksi kysynkin, että mitä ja kuinka paljon pitäisi harrastaa, että se näkyisi puntarissa.
Aivan. No sitten vaan hölkälle..kyllä se taitaa olla se ruokavalio sitten vielä..
..kiloklubi suosittaa, että 5 kertaa viikossa, vähintään 200min yht.
Itse käyn 3-4 kertaa viikossa, joista yksi palauttava lenkki. Juoksen 45-75min kerrallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sohvi:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja Sohvi:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:..jos ei ole pohjakuntoa olemassa, niin hölkällä saattaapi alotella liian verenmaku suussa, ja innostus lopahtaa siihen
Aivan. No sitten vaan hölkälle..kyllä se taitaa olla se ruokavalio sitten vielä..
..kiloklubi suosittaa, että 5 kertaa viikossa, vähintään 200min yht.
Itse käyn 3-4 kertaa viikossa, joista yksi palauttava lenkki. Juoksen 45-75min kerrallaan.
Kiitos taas viestistä Vippis!
Mulla on 1-3 liikuntakertaa viikossa. Täytyy koittaa lisätä. Ja kai sille ruokavaliollekin pitäisi jotain tehdä, mutta kun en tiedä, mitä. Syön rasvattomia maitotuotteita, en laita rasvaa leivälle, syön vain tummaa pastaa ja kokojyväleipää, usein salaattia. En siis oikein tiedä, mikä mun sokea piste on...
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:naisen kannattaa treenata isoja lihasryhmiä!!
treenaaminen itsessään kuluttaa kaloreita, mutta kun lihakset kehittyvät ne myös polttavat koko ajan, levossakin !
Eli siis jalka, selkä, vatsalihaksia.
Hyviä lajeja ovat lihaskuntotreeni, ratsastus, pyöräily jne..
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Juu siis ihan www.kiloklubi.fi - sinne saat syöttää kaikki tietosi, siis pituudet, painot, aktiivisuudet yms. ja sitten merkkailet, että mitä olet päivän aikana syöny ja minkä verran liikuntaa harrastanu, niin se näyttää hianosti graafisesti muotoiltuna, että meneekö joku vikaan![]()