Rv 15 tunsin silloin tällöin, pari viikkoa myöhemmin melkein joka päivä jo. Vk 21 näin ekat potkut katsellessani Euroviisuja... Eli kyllä ensimmäisenkin odottaja voi tuntea potkuja aiemmin kuin vk20.
Muistan tarkkaan. Autossa istuin ja silloin kumahti. Tosin silloin en ollu vielä varma oliko vauvan potku mutta nyt ku niitä potkuja tullu jo enemmän niin nyt tiiän että oli se.
En muista tarkalleen. HArmi etten merkinnyt ylös. Mutta näköjään muillakin suunnilleen samaan aikaan. Mistä muuten sen tietää etä mitkä on potkuja ja mitkä mulljahteluja? Mun mielestä tää poika muljahtelee koko ajan ja kutittelee.
Viikolla 16 tunsin ekat hipaisut, ja viikolla 17 olin varma että ovat vauvan liikkeitä, silloin tuli eka selvä potku. Mies tunsi liikkeet mahan päältä vkolla 20 ja vkolla 22 liikkeet jo näkyivätkin selvästi. :heart:
Ensimmäistä odottaessa tunsin yllätyksekseni vkolla 13. Heräsin yöllä vessaan ja pesin kädet kylmällä (nopeasti kun piti päästä nukkumaan takaisin...). Sängyssä laitoin sitten kädet vatsan päälle ja sieltä tuntui selkeitä tömähdyksiä. Potkuja tuntui kyllä varmaan vasta vkon 20 nujakoilla. Poika onkin ollut tosi aktiivinen eli kyllä se siellä jo kohdussa enteili minkälainen liikkuja tulee
Nyt odotan parhaillaan toista vauvaa ja mennään vkolla 12, ensimmäisiä liikkeitä tunnettu jo parisen viikkoa. Tosi selkeitä tömähdyksiä, etenkin jos on vatsallaan niin siellä se pomppii tms??
Tässäpä teksti jonka juuri kirjoitin tuonne toiseen ketjuun:
Odotan esikoista ja 2 ensimmäistä pikkupotkua sain viikolla 15+jotain. Yllättävän napakat olivat heti nuo ensimmäiset. Itse kyllä tajusin heti mistä oli kyse, en keksinyt mitään muutakaan mitä se olisi voinut olla. Ja sitten heti seuraavalla viikolla (eli 16+jotain) sai mies pari napakkaa potkua käteensä!
Se voi tietty vaikuttaa että olen (tai olin B) ) todella hoikka. Lisäksi kohtu on aika rajusti eteenpäin kallellaan.