Liikkeiden loppuminen 16.rv, vaikka olen jo tuntenut niitä 2 viikkoa

Eli olen tuntenut liikkeitä jor pari viikkoa (tiedän ne varmaksi, tämä on 3. raskaus), mutta nyt en olekaan tuntenut niitä pariin päivään... Nyt siis rv 15+1. Vähän ihmetyttää mistä johtuu. Onko muille käynyt näin?
 
No minulla oli myös tuossa niin, että tunsin liikkeet ja sitten meni muutama päivä eikä mitään. Nyt sitten tuntuukin jo melkein yhtenään. Kait se on normaalia tuossa vaiheessa vielä, mut kun muutama viikko menee eteenpäin niin eiköhän ne tunnu sit päivittäin =)
 
Mulla oli myös varmaan aina tuonne rv25 asti välipäiviä ettei liikkeitä tuntenut yhtään. Ei auttanut vaikka kuinka yritti kuulostella ja hieman töniäkin vatsaa. Mulla asiaan varmaan vaikutti sekin että istukka on edessä. Kun kaveri kääntyi niin päin että jalat osui istukkaan niin ei tuntunut mitään, sitten kun oli toisella kyljellä niin hyvin tuntuivat. Välillä säikäytti kun huomasi ettei ollut päivään kahteen mitään tuntenut, mutta aina ne sieltä palasi. Nyt rv 32 menossa..
 
Mä tunsin liikkeitä rv13 alusta, suunnilleen viikon verran päivittäin. Kyllä ne liikkeitä oli, tunnistan kyllä edellisen raskauden perusteella. Ja sitten ei mitään ennen rv18, melkein viiden viikon tauko oli välissä. :eek: Olin ihan paniikissa kun oli aika mennä neuvolaan, kun niin pitkään ei ollut mitään tuntunut... mutta siellähän se sydän jyskytti, ja liikkeetkin alkoi vähitellen taas tuntua rv18 tienoilla. :heart:

Kuulemma liikkeet saattaa tuntua herkästikin aikaisilla viikoilla kun kohtu on vielä niin alhaalla, mutta kun se sitten vähitellen nousee niin liikkeetkin tuntuu heikommin ennenkuin taas vauvan kasvaminen korjaa tilanteen. Itse uskon että vauva oli sen viikon verran vain juuri sopivassa asennossa, ja kääntyi sitten niin että potkut suuntautui selkään päin eikä sen vuoksi tuntunut. Mulla on iso kohtu, rv12 neuvolalääkärissä vastasi suunnilleen rv20 kokoa, joten vauvalla oli kyllä tilaa piilotella missä vaan. :D
 

Yhteistyössä