liikkeet

ekasta varmaan joskus rv 18, tokasta jo aika aikasin, joskus vkolla 12 tjn. neuvolakorttiin on laitettu liikkeet kahelle plussalle np-ultrassa et sillon oon jo tuntenu. tää kolmonen on ollu hiljasempi tai en ainakaa tunne selviä liikkeitä. mahallaan joskus tuntuu jotain pientä mut muuten ei. vkoja nyt 15+4.
 
Tunsin liikkeet rv 17/18. Siis ekat liikkeet, joista varmaksi tiesin, että vauva siellä liikkuu. Sitä ennen oli vain luulo, että onkohan se, mutta vauveli potki ja liikku aika rauhallisesti, joten liikahduksiakin tunsin harvoin. Tänään rv 20+6 ja vauva on potkinut päivittäin noin 1-2 viikon ajan.
Esikoisesta tunsin ekat liikkeet rv 14+0 ja hän (poika) potki todella paljon ja voimakkaasti heti alusta asti, tämä pikkukakkonen on ollut huomattavasti rauhallisempi tapaus =)
 
Jessi ei tiedetä sukupuolta ja miehellä toivomus, ettei ees otettaisi sitä selville. Kuitenkin molemmilla on ollut ihan tyttöolo aivan alusta asti, raskaus ja maha on olleet niin erilaisia esikoispoikaan verrattuna.
 
Esikoinen oli poika, kakkonen tyttö ja tämä kolmonen ultran mukaan poika. Joten sukupuolella ei ole mun kohdalla ainakaan ollut merkitystä siihen miten aikaisin liikkeet tuntuu. Luulen, että enemmänkin on merkitystä omalla massalla. Esikoisen odotusaikana olin tosi hoikka, kakkosen aikana lievästi ylipainoinen ja nyt todella ylipainoinen. Istukkakaan ei ole edessä vaimentamassa liikkeitä...
 
Esikoinen oli poika, kakkonen tyttö ja tämä kolmonen ultran mukaan poika. Joten sukupuolella ei ole mun kohdalla ainakaan ollut merkitystä siihen miten aikaisin liikkeet tuntuu. Luulen, että enemmänkin on merkitystä omalla massalla. Esikoisen odotusaikana olin tosi hoikka, kakkosen aikana lievästi ylipainoinen ja nyt todella ylipainoinen. Istukkakaan ei ole edessä vaimentamassa liikkeitä...
Tai siis istukka on osittain etuseinässä mutta enemmän takaseinässä...
 
Sen verran jatkoa tuohon omaan kirjotukseeni, että rakenneultrassa selvisi, että mulla on istukka etuseinämässä. Joten liikkeet tuntuivat sen vuoksi esikoista myöhemmin ja tuntuvat vieläkin vaimeampina suoraan edestä. Kylkiin kyllä tuntuu todella selvästi ja vauva liikkuu ja potkii kovasti :)
 
Mie tunsin ekasta n. 19rv, toisesta n. 15rv, kolmannesta n. 17rv ja nyt tästä neljännestä 19rv.
Kolme ensimmäistä on tyttöjä, neljännestä ei tiedetä.
Miulla on liikkeitten tuntumiseen vaikuttanut istukan siainti.
Ekassa ja tässä neljännessä se on edessä, toisessa oli takana, kolmannessa ensin alhaalla mutta nousi sitten myöhemmin eteen.
 

Yhteistyössä